צילום: אלון שפרנסקי

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ישראלית, נבחרה בימים אלה לשמש כיועצת מדעית למותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי AVENE (אוון).

במסגרת שיתוף הפעולה תייצר ד"ר להבית אקרמן תכנים מקצועיים עבור אוון ותיקח חלק בהיבט המקצועי של אירועי המותג, השקות וימי עיון מקצועיים. כמו כן ד"ר אקרמן תסייע להעביר את איכויותיו המבוססות מדעית של המותג לקהל הרחב כגון: כתבות תוכן, צילומי סרטוני הסבר, תערוך ותשתתף בפעילות בדיגיטל ברשתות החברתיות וכיו"ב.

ד"ר אקרמן על הבחירה בה: "אני שמחה להצטרף לאחד ממותגי הדרמטולוגיה המובילים והנחשקים בעולם. כיום, בעידן הרשתות החברתיות ישנו ביקוש רב מצד צרכנים למידע מקצועי וענייני על מוצרי טיפוח דרמו קוסמטיים, בעיקר רצון לדעת על המרכיבים, יעילותם והשימוש הנכון בהם. מידע זה יכול לעבור מקצועית לצרכן הסופי רק ע"י רופאי עור מומחים".

לדברי לירון גרנות, מנהלת מותג אוון בישראל: "הבחירה בד"ר אקרמן נועדה להנגיש לקהל הרחב מידע רפואי מהימן, במסגרתו תחשוף את הפתרונות המהפכניים אותם מציע המותג ותעמיק את המודעות והערכים של אוון בתחום הדרמו-קוסמטיקה.

ד"ר להבית אקרמן, נחשבת למומחית בינלאומית לרפואת עור. בוגרת האוניברסיטת תל אביב מתמחה במחלקת עור בבית החולים בילינסון. כיום, מנהלת את מחלקת העור בקופת חולים רוטשילד של שירותי בריאות כללית ובנוסף מפעילה רשת מרפאות אסתטיקה פרטיות הנמצאת בבעלותה.

אוון AVENE הינו מותג דרמו קוסמטי מוביל ומבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש המיוצר על ידי חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה. מוצרי אוון מבוססים על המים הטרמליים שנשאבים ישירות ממעיינות AVENE בצרפת. המים הייחודיים של אוון נחקרו במעל ל 150- מחקרים שונים ונמצא כי הם מרגיעים גירויים, אנטי דלקתיים ומרככים את העור .מוצרי אוון פותחו במעבדות המחקר והפיתוח של חברת התרופות פייר פאברה והם מיוצרים תחת סטנדרטיים קפדניים ועוברים מבחני יעילות עם בקרה דרמטולוגית.

מותג AVENE מציע מגוון רחב של מוצרים לטיפול בעור רגיש ובבעיות עור שונות, כגון אקנה, החלמה וכדומה, וכמובן מוצרי ההגנה משמש המפורסמים שלו.

צילום: אלון שפרנסקי

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here