צילום: יחצ וולדה

כוכבות הרשת הגדולות בעולם חושפות לאחרונה טרנד חדש לטיפוח עור הפנים: "ניקוי כפול".

מה זה? ואיך עושים את זה נכון? הכוונה לשיטה לניקוי הפנים, שבה הניקוי מתבצע בשני שלבים:
שלב ראשון: שימוש בחומר ניקוי מסוג באלם או שמן אשר מושך אליו שמן ובאופן הזה מנקה בצורה מיטבית איפור, זיעה ושאריות קרם הגנה. כאשר הבאלם מתערבב עם מים, הוא הופך לאמולסיה חלבית, וזו מצליחה לפרק ולהמיס את כל הלכלוך, רכיבי האיפור וקרם ההגנה ולהסיר אותו מהנקבוביות. את הפעולה הזו סבון רגיל לניקוי פנים יתקשה לעשות, שכן הבאלם מצליח להסיר ביעילות חומרים שומניים אשר נדבקים לנקבוביות וסותמים אותן.

שלב שני- שימוש בסבון או קצף פנים על בסיס מים (הרכיב הראשון שלו הוא water) כדי להשלים את פעולת הניקוי ולהסיר את יתר הלכלוך שאינו על בסיס שמן שהצטבר לאורך היום.
מדוע ניקוי כפול הוא חשוב? לימור פטאי, נטורופטית של המותג Weleda ומסבירה: "ראשית – ההליך מאפשר להסיר ביסודיות את כל הלכלוך והשומן אשר הצטברו במהלך היום וסתמו את נקבוביות העור. שנית – הוא מייצר ניקוי עמוק אשר מאפשר בשלב הבא למוצרי הטיפוח לחדור בצורה טובה יותר לעור ולהיות אפקטיביים יותר" זו שיטה שהכוכבות הגדולות בעולם כבר מכירות ומשתמשות בה כדי לשמור על עור הפנים זוהר, חלק ובריא.
המותג הבינלאומי WELEDA לקוסמטיקה טבעית אורגנית, השיק לאחרונה מוצר חדשני: חלב פנים עשיר מסדרת סקין פוד, המיועד לניקוי יסודי של העור מאיפור ושיירי לכלוך, תוך שמירה על רמת הלחות בעור והזנת עור הפנים. המוצר החדש מושלם לניקוי הכפול:

לשלב הראשון – סקין פוד חלב ניקוי עשיר לעור רגיל עד יבש – באלם ניקוי הממיס ביעילות שאריות לכלוך ואיפור. הפורמולה הייחודית מבוססת על 100% רכיבים ממקור טבעי, עשירה בתמציות בוטניות של אמנון ותמר, קמומיל וקלנדולה ושומרת על רמת הלחות בעור. בשילוב עם מים, הופך סקין פוד חלב ניקוי לאמלוסיה חלבית עשירה אשר מנקה את העור וממיסה ביעילות חומרים שומניים.
לשלב השני – קצף לניקוי עור הפנים על בסיס מים של וולדה – מנקה את העור ביסודיות מיתר הלכלוך שאינו על בסיס שמן מבלי לייבש את העור. מותיר את העור קורן, נקי ורענן.
ניתן להשתמש בסקין פוד חלב ניקוי גם כמסכת פנים מזינה, פעמיים בשבוע. יש למרוח שכבה דקה על עור הפנים, להמתין 10 דקות ולשטוף. מחיר לצרכן : סקין פוד חלב ניקוי עשיר לעור רגיל עד יבש – 129 ₪.

צילום: יחצ וולדה
צילום: יחצ וולדה

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here