צילום: יחצ

הקיץ כבר בפתח, ישראליות מקפידות על הסרת שיער מהגוף, בעיקר בחודשי הקיץ אבל לא רק. הן עושות זאת באדיקות רבה יותר מהאירופאיות והאמריקאיות. נערות ונשים בישראל מסירות את השיער מכל חלקה טובה. יקר? כואב? מציק? מעייף? שום דבר לא עומד לא עוצר אותן במטרה להיות חלקה.

37% מהנשים בישראל מסירות את שיערן בשיטה הכי פופולרית – גילוח. טיפולי הסרת שיער בלייזר נמצאים במגמת עלייה מתמדת, כאשר עוברים ללייזר ניתן רק לגלח (לפני טיפול ותוך כדי). ישראל מפגינה נתונים מרשימים כצרכנית מכשור הסרת שיער ביחס לכמות האוכלוסייה ובהשוואה למדינות אחרות. טיפולי הסרת שיער בלייזר נמצאים במגמת עלייה מתמדת, והיד עוד נטויה.

האזור שנמצא במקום הראשון בגילוח בדרך לגוף חלק ונחשק הוא: בית השחי ואחריו, הרגליים, ידיים, מפשעות, פנים, בטן. תופעות לא רצויות של אחרי הגילוח הן: צריבת העור ופצעים וחתכים, עם זאת ניתן להימנע מהן בקלות אם מקפידים על שימוש במוצרי גילוח נכונים ובשגרת טיפוח לפני ואחרי.

מומחי המותג הבינלאומי INTUITION אינטואיישן מנדבים טיפים לגילוח קל וחלק:

– ייעודי- בחרי בסכין גילוח ייעודית לנשים, המותאמת לזוויות הרגליים ובית השחי.

– איכות – מומלץ לבחור סכין איכותית עם פורמולות מרככות על הסכין, בעלת מספר להבים גבוה , המאפשרת נוחות מרבית של גילוח איכותי, חלק וללא חתכים.

– הכנה- הכיני את העור לפני הגילוח – רככי את העור והשיער באמצעות מים חמים. החום והלחות ירככו אותו. וגלחי את גופך עם סכין המשלבת סבון, להקלה בגילוח.

– זהירות- חשוב לוודא שהסכין אינה חלודה מרוב שימוש. ולהחליף סכינים באופן קבוע. שימי לב כמה פעמים השתמשת בסכין ומתי הגיע הזמן להחליף אותו.

– התאמה- חשוב לראות שהסכין מעוצבת בהתאמה למבנה הגוף הנשי, על מנת להפוך את הסרת השיער לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין, החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי. מומלץ, במקומות "קשים" ו"בעייתיים" לגלח בסכין ייעודית עם ראש גילוח צר במיוחד המתאים לאזורים רגישים כמו סכין הפרפקט טאצ' מועשרת במאגרי ג'ל ובחומצה הילארונית המגנים על העור ומונעים גירוי.

– היגיינה- לא מומלץ להשאיל סכין של בן זוגך. מבחינה הגיינית מה גם, שהשיער הגברי הוא גס יותר ורוב הסיכויים שהלהב קהה.

– שיטה- יש חשיבות רבה לכיוון משיכת הסכין על גבי העור. בכדי לגלח את השיער נכון ובמהירות מומלץ לגלח נגד כיוון צמיחת השערות. מאחר ושיער ברגליים צומח כלפי מטה, מומלץ לגלח מהקרסול ועד הברך.

– לחות – וכמובן הדבר אחרון חביב להשלמת מראה ומגע הרגליים יש למרוח לחות.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here