צילום: אסף לוי

אנטיאייג'ינג דרמטי של עור הפנים

סדרה טבעונית עם 96% רכיבים טבעיים וערכי שמירה על איכות הסביבה
מתקנת את כל סימני ההזדקנות: קמטים, קמטוטים, פיגמנטציה וגוון לא אחיד, צניחה ורפיון הפנים, אובדן זוהר, אובדן גמישות, מרקם עור לא אחיד ויובש

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק את סדרת הדגל: פרימיום העוצמתית החדשה. סדרה טבעונית עם 96% רכיבים טבעיים, נבדקה דרמטולוגית והוכחה כסדרה מהמובילות בעולם לטיפול אנטיאייג'ינג לשיקום מהיר ודרמטי של עור הפנים.

סדרת פרימיום העוצמתית פותחה לאחר עשר שנות מחקר מדעי על הזדקנות התא, הוכרה כפטנט ע"י משרד הבריאות לחידוש תאים, האטת המתת התאים, המרצה וחידוש תאים מזדקנים.

טכנולוגיית הפטנט FGN פותחה בהשראת רפואה רגנרטיבית ונבדקה דרמטולוגית, מתקנת את כל סימני ההזדקנות: קמטים, קמטוטים, פיגמנטציה וגוון לא אחיד, צניחה ורפיון הפנים, אובדן זוהר, אובדן גמישות, מרקם עור לא אחיד ויובש.

הסדרה היחידה שמטפלת בשלושת רמות התא, מתקנת, ממריצה ומחדשת תאים, וכך מאטה את תמותת תאי העור – הסיבה בגינה נוצרים קמטים, פגעי עור ורפיון. טכנולוגיית שלושת החלבונים הביומימטיים FGN יוצרת פעולה של לחות, מיצוק, ותיקון סימני האייג'ינג ויוצרת אפקט משמעותי של התחדשות התאים, חזרת התאים לפעילות אפקטיבית, התאים מתחדשים ומתקבל אפקט זוהר ומראה מוצק, בריא וצעיר יותר של העור.
סדרת פרימיום העוצמתית עושה שימוש בחומרים המעניקים פתרונות לשלושה חלבונים שמתמעטים עם הגיל ומשפיעים על הזדקנות העור:
1. חלבון FOXO, המכונה "חלבון האלמוות", מסייע בהגנה על תאי גזע באפידרמיס, הפתרון : תמצית אלגום לבן, המסוגלת לחקות חלבון FOXO ביולוגי לחידוש האפידרמיס. הסינתזה של רכיבים באפידרמיס מעוררת פילגרין וסרמידים.
2. חלבון GDF-11, המכונה "חלבון הנעורים", עוזר לתכנת מחדש תאים מזדקנים בדרמיס. הפתרון: באובב RNA, היכול לעורר את ייצור של GDF-11 לחידוש הדרמיס. הסינתזה של רכיבים חיוניים בדרמיס מתחילה מחדש, כולל: קולגן I וקולגן III.
3. חלבון NRF-2, המכונה "שומר הפעילות התאית", עוזר להגביר את חיוניות התאים הן באפידרמיס והן בדרמיס. הפתרון: תמצית האוסליק – סוג של סוקולנט, המפעילה מחדש את NRF-2 על מנת לחדש את כל שכבות העור.
בסימן ירוק – אריזות סדרת פרימיום העוצמתית ממוחזרות וניתנות למחזור. צנצנות הקרמים עשויות מ-40% זכוכית ממוחזרת. הנפח (68%-) והמשקל (27%-) של האריזה החיצונית עבר אופטימיזציה וניתן למיחזור ב 100%. הצנצנות ניתנות למילוי חוזר. המילוי ניתן למחזור ב-100% .
סדרת פרימיום אבסולוט כוללת ארבעה מוצרים, המתאימים גם לתקופת ההריון וההנקה:
סרום בוסטר דו פאזי – מוצר הדגל של סדרת הפרימיום, יוצר שיקום דרמטי של עור הפנים. סרום בוסטר האנטי אייג'ינג האולטימטיבי, מסייע בתיקון כל סימני האייג'ינג ומעניק בוסט זוהר לפנים. המרקם הדו פאזי שלו משלב את רעננות המים עם האפקטיביות של השמן. מתאים לכל סוגי העור, גם עור רגיש. הסרום מחליק את מרקם העור ונותן בוסט של זוהר לפנים. מחיר: 499 ש"ח 30 מ"ל
קרם יום וולפטאוס לעור יבש עד יבש מאוד כולל עור רגיש – מסייע בתיקון כל סימני האייג'ינג ומזין את העור. בעל מרקם קרמי עשיר ונעים העוטף את העור ברכות, מזין אותו אינטנסיבית ומעניק לו תחושה ומראה קטיפתיים. ליבת הנוסחה משלבת טכנולוגיית FGN עם חומצה היאלורונית וניציאמיד הנאבקת בשלושת גורמי ההזדקנות של העור. מועשר בחמאת שיאה על מנת לספק הזנה ולחות אינטנסיביים. ניחוח פרחים איקוני עם תווי ריח עדינים של יסמין, ורד וילאנג ילאנג. מחיר: 499 ש"ח 50 מ"ל
קרם משי לעור רגיל עד מעורב כולל עור רגיש- מסייע בתיקון כל סימני האייג'ינג ומעניק לחות. מרקם רך מאין כמותו מעניק לעור גימור משי עדין ומט. ליבת הנוסחה משלבת טכנולוגיית FGN עם חומצה היאלורונית וניציאמיד כדי להיאבק בשלושת גורמי ההזדקנות של העור. הקרם מועשר במקור טבעי המעניק אפקט מאט לפנים ומותיר גימור אבקתי עדין ומחמיא. מחיר: 499 ש"ח 50 מ"ל
קרם עיניים – קרם העיניים האפקטיבי בעולם – יוצר אפקט זוהר עדין סביב העיניים הודות לאבקת הפנינים המצויה בו. מתקן את כל סימני ההזדקנות, מחליק את אזור העיניים ומעניק לו טיפול מלא. מרקם הבאלם העשיר במיוחד ממלא באופן מיידי קמטוטים עדינים סביב העיניים ומפחית נפיחויות ועיגולים שחורים. מתאים במיוחד לעיניים רגישות. ללא בישום. מחיר: 399 ש"ח 20 מ"ל

צילום: אסף לוי

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here