צילום: יחצ

לדברי גולדמן: "כמי שמשתמשת כבר מספר שנים במוצרי VICHYומזדהה עם ערכי המותג, אני שמחה וגאה לייצג את המותג בישראל ובטוחה כי שיתוף פעולה ייתן ערך אמיתי לצרכנית הישראלית"

מנחת הטלוויזיה, יוצרת התוכן והדוגמנית יעל גולדמן נבחרה כשגרירה מקומית של מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי המוביל VICHY (וישי) בישראל. במסגרת התפקיד החדש, תיקח גולדמן חלק משמעותי בפעילות המותג בישראל, בכלל זה קמפיינים דיגיטליים, פעילות ברשתות החברתיות, נראות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, פעילות בנכסים הדיגיטליים שלה ועוד.

לדברי גיא דנמן מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "הבחירה בגולדמן הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שמטרתו להעניק לצרכנית הישראלית מידע עשיר בכל הקשור לפתרונות המתקדמים לעור ולשיער שוישי מציע. באמצעות שיתוף הפעולה תעמיק גולדמן את המודעות למותג ולערכים שהוא מייצג: חדשנות, מומחיות, נשיות ואלגנטיות. פעילותה תשולב במקביל לפעילות עם מומחים רפואיים והיועצת המדעית של וישי בישראל, ד"ר להבית אקרמן".

לדברי יעל גולדמן: " כמי שמשתמשת כבר מספר שנים במוצרי VICHY ומזדהה עם ערכי המותג, אני שמחה וגאה לייצג את ווישי בישראל ובטוחה כי שיתוף פעולה ייתן ערך אמיתי לצרכנית הישראלית". לדבריה: אני מתרגשת משיתוף הפעולה עם מותג נחשק ויעיל המתמחה באנטי-אייג'ינג ובריאות העור והשיער. כמי שמגיעה מעולמות הביוטי, הטיפוח והאסתטיקה, VICHY מייצג את כל הערכים בהם אני מאמינה. החיבור בנינו היה טבעי ומידי ואין לי ספק שמצפה לנו שנה מלאה בעשייה והצלחה גדולה".

יעל גולדמן הינה מנחת טלוויזיה, שחקנית, יוצרת תוכן ודוגמנית בינלאומית, הנמצאת כבר שנים רבות במרכז הבמה של עולם הבידור בישראל. גולדמן מנהלת את אחד מחשבונות האינסטרגם הפופולאריים והאיכותיים בישראל עם מעל 140 אלף עוקבים. מנחה את התוכנית הטלוויזיה "מרגישות יופי" בקשת 12, ומגישה ברדיו תל אביב FM102 את תוכנית הלייף סטייל.

מותג הטיפוח הצרפתי VICHY, הינו מותג האנטי אייג'ינג הנמכר ביותר באירופה. למותג פתרונות פורצי דרך המבוססים על מי מעיינות וולקנים, שהוכרו כבעלי סגולות טיפוליות וחיוניות להרגעת העור וחיזוקו מפני מפגעים חיצוניים. הפורמולות הייחודיות של מוצרי וישי מבוססות על חומרים פעילים ומחקרים מדעיים נרחבים, דבר ההופך אותו למותג המומלץ ע"י 50,000 דרמטולוגים ברחבי העולם כמו גם בישראל. מוצרי וישי היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית והוכחו קלינית.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here