אנה זק מאחורי הקלעים במופע ליין פוראבר במוצרי סקארה צילום הגר בדר..

רשת הקוסמטיקה SACARA מעניקה חסות על סך 100,000 ₪, לצילומי הקליפ לשיר החדש "גבר בפוראבר" של פרזנטורית המותג אנה זק, שיצא לקראת מצעד הגאווה, בשבוע הקרוב.

במסגרת החסות של SACARA בקליפ, צוותה הרשת מטעמה נבחרת מאפרים אשר איפרו את זק וג'נדריקה, במוצרי המותג, במהלך הפקת הקליפ.

החסות כוללת גם שירותי איפור, סטיילינג ואקססוריז להופעות של אנה זק, שהראשון שבינהם הוא במועדון הDESERT (דזרט) בראשון לציון, בליין פוראבר – ליין מסיבות חודשי של הקהילה הגאה, כשהיא מבצעת לראשונה את השיר החדש "גבר בפוראבר" שכתבו והפיקו דולי ופן בשיתוף ליין המסיבות הגאה "פוראבר תל אביב".

רשת סקארה מעניקה חסות לקליפ גבר בפוראבר של אנה זק
צילום אלכס ליפקין

מסר הקליפ החדש מתבסס על קבלת השונה וערך הסובלנות, השיר מתאר בחורה שהתאהבה בבחור בליין המסיבות "פוראבר" ומבחינה ויזואלית הבחור נראה כמו בחורה או שנראה כבד משקל. הקליפ צולם יחד עם מלכת הדראג אריקה ג'נדריקה כשהן רוקדות יחדיו לצלילי השיר.

לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "החסות של SACARA מחזקת את החיבור של המותג לאנה זק ואת החיבור לקהל צעיר ועדכני המחובר לעולמות הביוטי. שיתוף הפעולה בקליפ מתחבר לאג'נדה החברתית של המותג, המעודדת ותומכת בערך הסובלנות, קבלת האחר ושיוויון זכויות".

חברת SACARA היא חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי. הרשת מונה 60 סניפים בפריסה ארצית. לפני כ 3 חודשים נבחרה כוכבת הפופ אנה זק כפרזנטורית המותג.

אנה זק מאחורי הקלעים במופע ליין פוראבר במוצרי סקארה
צילום הגר בדר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here