צילום: יח"צ חו"ל

דיל קוסמטיקס המרכז תחת קורת גג אחת מאות מותגים מובילים בתחומי הביוטי, איפור, שיער, בריאות, בישום, לייף סטייל ועוד, מציג תכשירי קראטין משקמים מקצועיים מבית המותג לאסיו, הזמינים לראשונה לרכישה לשימוש בייתי עצמאי, משיבים לשיער את החיוניות שאבדה לו ומעניקים לו מגע רך כמשי.

לאסיו הוא מותג טיפוח שיער אמריקאי מקצועי ותיק ואיכותי, שמוצריו שמתמקדים בטיפולי קראטין משקמים לשיער והופכים שיער פגום לבריא ומלא ברק, נמצאים במספרות וסלוני השיער הטובים בעולם. הטיפול שהיה שמור עד כה למעצבי שיער ולמספרות בלבד, מוצע כעת לראשונה לקהל הקצה, שיכול לבצע אותו באופן עצמאי ובנוחות ביתו ולחסוך אלפי שקלים. בעוד שטיפול קראטין בודד עולה כ-500 עד 1200 שקלים במספרה, תכשיר הקראטין הניתן לרכישה ב 799-1300 שקלים (בהתאם לנפח), מספיק ל-8 עד 12 טיפולים.

הקראטין הטהור עליו מבוסס התכשיר מצפה את השערה ועוטף אותה לאורך זמן בשכבת הגנה, מה שמעניק לשיער את המראה הבריא ומשיב לו את המגע הרך והנעים. טיפול הקראטין זמין לשלושה סוגי שיער שונים לצורך התאמה מקסימאלית. הראשון, "וואן דיי פורמולה", מיועד לשיקום שיער בעייתי מובהר או צבוע, בעל גוונים, מוחלק ויבש. תורם להורדת נפח ופריז בשיער ומקנה מראה בריא, נעים ומלא ברק. השני, "מוקה סילק" מיועד לשיקום שיער שבור, מפוצל, יבש, צבוע, מוחלק ומובהר. מוריד את הנפח והפריזיות בשיער ומצפה אותו בשכבת מגן. השלישי, "קראטין טרופיק", המומלץ לשיער מתולתל דק, מגדיר מחדש את צורת התלתל היפה ומקנה לו תכונות של גמישות, ברק ונפח, תוך הורדת פריזיות. התכשירים באישור משרד הבריאות.

בעת השימוש, חופפים את השיער היטב עם שמפו בלבד לפחות 2-3 חפיפות, ללא מסכה וללא קונדישינר. לאחר ייבוש מחלקים את השיער לשבילים ומורחים כל שביל מהשורש עד הקצוות (מומלץ להשתמש בכפפות), מסרקים היטב כל שביל כמה פעמים להחדרת החומר לשיער, רצוי באמצעות מסרק דק וממתינים חצי שעה עד 45 דקות. לאחר ההמתנה מייבשים עם פן ייבוש טבעי ומבצעים פן עם מברשת. ממתינים 48 שעות ללא חפיפה וביום שלאחר מכן חופפים היטב עם שמפו ולאחר מכן מסכה. מומלץ לחזור על הפעולה כל חודשיים. התכשיר אינו משנה את מבנה השערה ועל כן מומלץ לחזור על הפעולה כל מספר חודשים על מנת לשמר את התוצאה. זמין בנפחים של 450 מ"ל בהחל מ-799 שקלים או 1 ליטר ב-1,300 שקלים.

Lasio – להשיג באתר דיל קוסמטיקס. www.dealcosmetics.co.il

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here