צילום: יחצ

Anti-Dandruff dermatological shampoo
השמפו מתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון.

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY מציע, שמפו נגד קשקשים מסדרת DERCOS המתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון.

קשקשים הינם תופעה שכיחה מאוד אשר ממנה סובלים כ- 50% מהגברים ו- 25% מהנשים. מדובר בייצור יתר של סבום (שומן בעור ובקרקפת) שהעור אינו מצליח להכיל ולכן, נוצרים קשקשים וקרקפת שומנית, דבר הגורם לאי נוחות וגרד.

השמפו מתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון. מרגיעה את העור בכדי להקל על תחושת אי הנוחות ומעניקה שליטה על הקשקשים לתקופה של עד 6 שבועות מסיום הטיפול** הוכח על אנשים שנחשפו ללחץ, עייפות וסביבה עירונית.

העוצמה של הפורמולה בשמפו הכוללת: סלניום דיסולפיד וחומצה סליצילית שמפחיתים את הקשקשים. בנוסף, השמפו מכיל סרמידים המחזקים את הקרקפת ומונעים את חזרתם של הקשקשים.

ההבטחות של VICHY – המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש. המוצרים אינם מכילים פראבן. יעילות מוכחת בבדיקות קליניות. ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית. המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

*מחקר צרכנים, שימוש רגיל לאחר שבועיים, איטליה.
**מחקר קליני.

הוראות שימוש: יש לעסות את השמפו לתוך השיער הרטוב, להמתין 2 דקות ולשטוף. טיפול ל4 שבועות.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪, תכולה: 200 מ"ל

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here