קרדיט freepik

אחת מהנטיות הטבעיות שלנו תהיה לפוצץ חצ'קונים מיד כאשר הם מופיעים. המחשבה ההגיונית תהיה כי ברגע שמפוצצים את החצ'קונים הם נעלמים כלא היו. אך עליכם לדעת כי המציאות קצת יותר מסובכת מזה, אם תחליטו לפוצץ חצ'קונים בגב יהיו לכך השלכות. אומנם אף אחד לא יראה את החצ'קון, אך הנזק שתגרמו לעצמכם עשוי להיות ממושך וארוך. אנו כאן על מנת לשקף לכם את המציאות בדיוק כפי שהיא לפני שתעשו טעות. אל תגרמו לעצמכם לעשות בחירה שתביא איתו בעיות בעתיד הנראה לעין. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על פיצוץ של חצ'קונים בגב עוד לפני שאתם ממהרים לפוצץ אותם.

פיצוץ חצ'קון אינו מעלים אותו

יש לכם חצ'קון מציק בדיוק באמצע הגב? עליכם לדעת כי אם אתם מפוצצים אותו, אין זה אומר שתעלימו אותו. זה נכון שלמראית עין הוא נעלם, אך תוך זמן קצר הוא עשוי להופיע שוב באותה העצימות. לכן הבחירה בפיצוץ של פצעים אינה בהכרח בחירה מושכלת, בטח אם אתם מסתכלים לטווח הרחוק. עליכם לדעת כי על מנת להעלים את החצ'קון לחלוטין יהיה עליכם להסיר אותו מהבסיס שלו. כלומר לא רק לפוצץ אותו, אלא גם להוציא את הראש שבגינו הוא יצא החוצה.

יש סיכוי שתחמירו את המצב

היום יש לכם רק חצ'קון אחד בגב? עליכם לדעת כי ברגע שאתם מפוצצים אותו ישנה אפשרות כי תחמירו את המצב. אומנם אף אחד לא באמת הוכיח זאת, אך במבחן התוצאה זה בדרך כלל מה שקורה. ברגע שמפוצצים חצ'קון אחד מיד לאחר מכן מופיעים להם עוד חצ'קונים נוספים, מהי הסיבה שבגללה זה קורה? בכל פצע ישנו זיהום שעשוי להתפשט על פני כל האזור כולו ללא שליטה אמיתית.

עלולה להישאר צלקת בגב

חשוב שתבינו כי פיצוץ של חצ'קון זוהי האפשרות האחרונה בה אתם צריכים לבחור. הרי אם אתם מפוצצים את החצ'קון ישנה סבירות גבוהה שתשאירו לעצמכם צלקת. ישנם המון אנשים שמתמודדים עם צלקות פוסט אקנה רק כי הם החליטו לפוצץ את הפצעים. אינכם רוצים למצוא את עצמכם מתמודדים עם צלקת רק בגלל שעשיתם החלטה שלא הייתה מושכלת. אם אתם מבחינים בחצ'קונים בגב מוטב יהיה לפנות לאשת מקצוע שיודעת איך לטפל בהם בהצלחה.

חצ'קונים לא נשארים תמיד

אפשר להבין מדוע אתם מחפשים פתרונות בכל הנוגע להופעת חצ'קונים על הפנים. אך בהקשר של חצ'קון בגב המציאות תהיה שונה לגמרי ממה שהכרתם. הפצעים לא נשארים לכל החיים, לרוב עם נעלמים כעבור מספר ימים או שבועות. כל עוד אף אחד לא רואה את החצ'קון, מדוע שתנסו לפוצץ אותו ולהחמיר את המצב? אם בכל זאת הוא מפריע לכם, מוטב כי תפנו לקוסמטיקאית שמשתמשת באמצעים משוכללים ומדויקים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here