צילום: רפי דלויה

הזמרת אנה זק חגגה שלשום (יום שני ה 11.9) עד השעות המאוחרות של הלילה, אירוע אופנתי במיוחד של רשת סאקרה בשיתוף שנקר, לרגל השקת קולקציית אופנה ווירטואלית, שנוצרה בהשראת ליין מוצרי האיפור שלה בשיתוף SACARA.

האירוע נערך בגלריית "סופרים בר" בתל אביב, וכלל קוקטייל אופנתי, מינגלינג ותצוגה ווירטואלית שחשפה את קולקציית הקפסולה הדיגיטלית שיצרו הסטודנטים שנה ג'בי"ס שנקר, עבור דמותה הדיגיטלית של זק, הנקראת: AYZY (אייזי), שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הוירוטאלי.
אנה זק פתחה את האירוע ואמרה: "אני שמחה על שיתוף הפעולה עם מוצרי האיפור שלי והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר המחברים בין אופנה וביוטי. היוזמה של רשת סאקרה יחד עם הסטודנטים בשנקר מוכיחים ללא ספק על פרוייקט משותף שהוא העתיד בתעשיית האופנה."

זק שיתפה שאת ראש השנה והחגים תחגוג בפריז עם חברות, העיר האהובה עליה בעולם… וזו הפעם הראשונה שלה שלא תחגוג את חגי תשרי בבית. כשנשאלה על השיר החדש שלה, שזוכה להצלחה רבה "כולם זזים" אמרה, שנכתב מבלי להתכוון על הביקורות שהיא מקבלת, אבל, עם הרבה הומור.
אנה שיתפה עוד שהיא בימים עמוסים של הופעות ברחבי הארץ וחזרות לפסטיגל SING שהיא משתתפת בו ויעלה לרגל חנוכה. "הפסטיבל מתכתב עם העולם המוזיקה שלי ולכן שמחה לקחת חלק חשוב".

הגיע לפרגן לאנה ז'ק גם שלמה ויצמן מהמתמודדים המבטיחים ביותר בעונה הרביעית של התוכנית נינג'ה ישראל 2022, שסיפר שמאז פריצתו בנינג׳ה 2022 הספיק לדגמן ולעלות עם הרצאה חדשה על סיפור חייו, במקביל ללימודי משחק בסטודיו לאומנויות של יורם לוינשטיין. כמו כן הגיעו שני גולן – כוכבת אהבה חדשה, קייסי זפטה – כוכבת הישרדות ובן הזוג גיא עוז ועוד.

ומה לבשה אנה? פריטים שעיצבו: מחוך: איה לצטר בוגרת שנקר ומכנסיים: זוהר חן

צילום: אור גפן
צילום: רפי דלויה

 

צילום: אור גפן
צילום: רפי דלויה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here