לחדש נעורינו כקדם
קרדיט: Freepik

הספקנות שבה מתייחסים ליעילות של מוצרי קוסמטיקה רגילים שנמכרים על המדף מוכרת. אנחנו מחפשים בדרך כלל חומרים יעילים באמת ובגלל זה אנחנו סומכים בדרך כלל רק על אנשי המקצוע שאנחנו מעריכים כמומחים שימכרו לנו חומרים פעילים בריכוז יעיל שעושה באמת את העבודה שהתכשיר מבטיח. יש מוצרים קוסמטיים שאפשר למצוא רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות מוכרות ומוסמכות, שמלבד הידע והניסיון המקצועי שלהן הן בוחרות לשווק רק מוצרים כאלה, של מי שבדק וגילה רכיבים שפועלים, וגם שם דגש על ייצור מוצרים טובים בעלי מוניטין. מטופלות שמקבלות טיפול פנים תל אביב אצל קוסמטיקאית כזאת, אם שגרתי ואם לצורך תיקון פגמים, יעדיפו גם לרכוש ממנה תכשירים כאלה שמשלימים את הפעולה ומשמרים את התוצאות. לכן, בקליניקה של פיקל ריקי כבר מכירים את ההעדפות של מטופלות רבות ולכן מחזיקים רק מוצרים שהוכיחו את עצמם בשלל בעיות ופגמי עור כמו פיגמנטציה והזדקנות העור.

להבהיר ולשפר את העור

אין דבר יותר ישראלי מאשר החיבה לעור שזוף, אבל המראה הבריא הזה בקיץ גובה את מחירו במשך שנים כאשר הוא גורם להאצה של פיגמנטציה גם אצל מי שזה לא נמצא בגנטיקה שלו. יחד עם נזקי רדיקלים חופשיים באוויר המזוהם מאוד שלנו, ברור למה התכשירים הקוסמטיים חייבים להוכיח את עצמם מדי יום ולשמר תוצאות טובות שהגענו אליהן תוך כדי טיפול קוסמטי מקצועי. אם אתן מחפשות קרם לפיגמנטציה או קרם שמחדש את העור תוך כדי השלת תאים מתים כדי להמריץ את העור לקבל את ההזנה שמגיעה לו, מומלץ להקשיב גם למה שיש לקוסמטיקאית שלך להמליץ עליו כדי לקחת הביתה ולתחזק את העור היטב.

איכות בלתי מתפשרת של מדע הקוסמטיקה

כדי לבטוח במוצרים הקוסמטיים שלנו אנחנו מחפשות בדרך כלל את המדע שמאחורי זה וכשאנחנו מבינות איך זה עובד זה משכנע אותנו לפחות לנסות. במובן הזה, מוצרים של חוה זינגבוים מבטיחים לנו וגם מקיימים. בתכשירים אלה תמצאו את היעילות של החומרים הפעילים בריכוז שבאמת עושה את העבודה של השלת עור ישן והמרצת עור חדש, ותוך כדי כך גם מתקן פגמים כמו פיגמנטציה וכתמים נוספים. ההיגיון המדעי עובד במוצרים שבאמת קיבלו אישור ונוסו במעבדות והם הפכו לשם דבר אצל הלקוחות של פיקל ריקי, בקליניקה שלה, בצדק.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here