קרדיט Pixabay

יש צורות שיש להן ערך מיוחד עבור כל ישראלי וישראלית. מגן דוד הוא כמובן דוגמה מצוינת לכך – כשלוקחים שני משולשים שווי צלעות ומלבישים אותם זה על זה, כשמשולש אחד נמצא עם הקודקוד כלפי מעלה והשני עם הקודקוד כלפי מטה, הצורה המתקבלת משדרת מיד חיבור למדינה ולזהות שלנו. כשהחיבור הערכי מתווסף לשרשרת עשויה מכסף איכותי, התוצאה היא תכשיט מרשים מאוד, ומתנה שכיף גם לתת וגם לקבל. חברת מתנות ישראל מציעה מגוון רחב של שרשראות עם הצורה שמככבת בדגל ישראל, כשלכל שרשרת מגן דוד כסף עיצוב ייחודי ומעניין.

שרשרת מגן דוד כסף – דגמים מומלצים

* מגן דוד עם פרחים – שרשרת כסף עם מגן דוד משובץ בקריסטלים סגולים שמייצרים צורת פרחים שמתחברת באופן מושלם למגן הדוד.

* מגן דוד עם קריסטלים – שרשרת מגן דוד כסף עם תליון מכוסה בקריסטלים לבנים ובקריסטלים בגוונים שונים של ירוק.

* מגני דוד על רקע כסוף – מספר רב של מגני דוד קטנים שיוצרים מגן דוד גדול, והכל על רקע כסוף שמבליט את יופייה של הצורה.

* מגן דוד עם ציפוי זהב – השרשרת עשויה מכסף ומגן הדוד עצמו מצופה זהב.

* מגן דוד עם חמסה – שרשרת מגן דוד מכסף כשבמרכז שני המשולשים ישנה חמסה. מגן הדוד והחמסה מצופים ברודיום שמקנה מראה יוקרתי.

רמת גימור גבוהה במיוחד

כל שרשרת מגן דוד כסף מתאפיינת לא "רק" בעיצוב ייחודי, אלא גם ברמת גימור גבוהה במיוחד – בזכות השימוש בחומרים מובחרים בלבד. חברת מתנות ישראל עובדת עם צורפים ישראלים וחלק ממוצריה מיוצרים בחו"ל ע"י צורפים מקצועיים. בין אם התכשיט מיוצר בחו"ל או בארץ ישנה  הקפדה רבה על איכות העבודה והחומרים, מהפעולות הבסיסיות ועד רמת הגימור המרשימה. עוד כדאי לדעת שהשרשראות עמידות למים כך שניתן להיכנס איתן לים, לבצע איתן פעילות גופנית וגם להתקלח מבלי שיהיה צורך להסיר את השרשרת. ניתן לבחור את אורך השרשרת כדי להגיע להתאמה מדויקת למבנה הגוף ולטעם האישי, וכמו כן כל שרשרת מגיעה עם קופסת מתנה מהודרת ועם אחריות.

שרשרת מגן דוד זהב לגבר

מגן דוד היא צורה גיאומטרית בעלת תכונות מעניינות וגם אסתטיות מרשימה בזכות הסימטריות המדויקת ושלל המשולשים שמרכיבים אותה. בנוסף, זהו כמובן גם סמל בעל ערך משמעותי עבור ישראלים וגם יהודים ברחבי העולם. מגן דוד מזהב הוא כבר אלמנט שתמיד מושך את העין ומייצר תחושה חיובית במיוחד, ובהתאם שרשרת מגן דוד זהב לגבר היא מתנה מעולה למי שאוהבים או מעריכים, בכל אירוע. חברת מתנות ישראל מייצרת ומשווקת תכשיטים איכותיים, כולל שרשראות ותליוני מגן דוד מזהב, בעיצובים מרהיבים.

שרשרת מגן דוד זהב לגבר – מאפיינים בולטים

* מראה יוקרתי – הזהב מקנה לכל תכשיט מראה מרשים במיוחד ויוקרה אמיתית. בפרט זה המצב כשעונדים שרשרת שמטבעה בולטת לעין.

* עמידות גבוהה – שרשראות מגן דוד לגברים מתאפיינות בעמידות גבוהה מאוד, והיופי שלהן נשמר במשך שנים רבות. בהתאם, כל שרשרת מגיעה עם אחריות.

* שימוש ללא חשש – השרשרת לא יוצרת גירויים לעור, ובנוסף ניתן להתקלח איתה, להיכנס איתה לבריכה, לבצע איתה פעילות ספורטיבית בלי חשש שהזיעה תפגע בזהב וכו'.

* חיבור לישראל וליהדות – מגן הדוד המוזהב מסמל את החיבור העוצמתי של האדם אל מדינת ישראל (מפני שכידוע הסמל ניצב בגאון במרכז הדגל), וגם אל היהדות.

תכשיטים מזהב לגברים – התוספת שמשדרגת את ההופעה

הצבע הבוהק של הזהב הפך את היסוד הכימי המתכתי לפופולרי להפליא כבר משחר ההיסטוריה. גם הדורות הקודמים שחיו כאן אלפי שנים לפנינו הפכו אותו לתכשיטים, ובתקופות מסוימות זהב שימש גם כאמצעי תשלום וכבסיס לקביעת שערי מטבעות שונים. הזהב הוא גם מתכת ייחודית: בפרט יש למתכת זו כושר מתיחה גבוה מאוד, כך שניתן למתוח גרם זהב אחד לאורך של 66 ק"מ (!). תכונות מעניינות נוספות הן האדישות, ולכן שרשרת זהב נשארת מבריקה בכל מצב כמעט, ואי התחמצנות (ולכן שרשרת מגן דוד זהב לגבר לא תחליד). חברת מתנות ישראל מקפידה על תהליך ייצור מדויק שמביא לידי ביטוי מרבי את כל התכונות של הזהב. בשילוב העיצובים המרשימים התוצאה היא תכשיט יפהפה שמשדרג במידה ניכרת את ההופעה החיצונית של כל גבר.

צמיד יברכך ה וישמרך

בספר במדבר, שבו למעשה מתהווה עם ישראל במהלך המסע ממצרים לישראל, מנחה אלוהים את הכוהנים, באמצעות משה. הציווי האלוהי הוא לברך את בני ישראל בברכה שמורכבת מ-3 רבדים: הראשון הוא עושר והגנה מפני הפסדים כספיים, השני הוא הארת פנים ומתנות חינם, ואילו השלישי הוא קבלה ללא תנאי, שלווה פנימית ושלום. לכל אחד מהרבדים ישנה ברכה ספציפית, והראשונה שבהן היא "יברכך ה' וישמרך" (השתיים הנוספות הן "יאר ה' פניו אליך ויחנך" ו"ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום". שלושת הפסוקים הנ"ל הם למעשה ברכת כהנים, ויש להם משמעות עצומה עבור כל יהודי ויהודייה. בהתאם גם צמיד יברכך ה וישמרך הוא הרבה יותר מעוד תכשיט. חברת מתנות ישראל מעצבת, מייצרת ומשווקת צמידים עם הבסיס של ברכת הכהנים – צמידים שמהווים מתנה משמחת במיוחד לכל אחד ואחת.

למה צמיד יברכך ה וישמרך הוא מתנה מוצלחת?

* ערך אמיתי – החלק הראשון של ברכת הכהנים נועד כאמור להרבות שפע ולהגן על האדם מפני הפסדים כספיים. ענידת צמיד עם הביטוי "יברכך ה וישמרך" מהווה סגולה למימוש הברכה, כך שלתכשיט יש ערך מוסף של ממש.

* מקור לחוסן נפשי וביטחון עצמי – אנחנו חיים בעידן גדוש סכנות ורווי טלטלות. כל אדם זקוק לעוגן, ומבחינה זו צמיד שעליו פסוק כל כך משמעותי מהווה גם מקור לחוסן נפשי, להתמודדות עם אתגרים שונים וליכולת של כל אדם לבטוח בעצמו בידיעה שהוא לא לבד.

* תכשיט מרשים – צמיד יברכך ה' וישמרך מעוצב באופן מרשים ומיוצר מחומרי גלם מובחרים, ובהתאם שובה את הלב גם כפריט אסתטי.

מקסימום אסתטיות ועמידות לטווח ארוך

כל התכשיטים שמשווקת מתנות ישראל – ושמוצעים למכירה לא "רק" כאן באתר אלא במאות חנויות בכל רחבי הארץ – מיוצרים מחומרי גלם איכותיים. בפרט תמצאו צמידים מפלדת אל-חלד עמידה או מעור משובח. כמו כן ניתן לרכוש צמיד יברכך ה וישמרך עם ציפוי זהב יוקרתי. כל הצמידים מגיעים בקופסה מהודרת שתורמת גם היא לרושם שמייצרת המתנה – גם כשמעניקים את הצמיד לאדם קרוב וגם כשקונים אותה לעצמנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here