קרדיט: סטודיו מי ומי

מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער הישראלי- בינלאומי REBORN עוזר לעור הגוף לצלוח את עונת החורף ומציג קרם גוף המועשר ברכיבי לחות בוטניים עוצמתיים המעניקים הזנה מיידית לעור הגוף, מעודדים התחדשות תאית ומחזקים את ההגנה הטבעית.

בעונת החורף האוויר יבש יותר, רמת השומניות באפידרמיס יורדת ואנשים רבים סובלים כתוצאה מכך מעור יבש המלווה פעמים רבות באדמומיות ובגרד. קרם הגוף מבית המותג מונע ומטפל כאחד בתסמינים אלו ונוספים. פורמולת הקרם מבוססת על רכיבים אורגניים וידידותיים לעור וכוללת מרכיבי לחות בוטניים, בניהם מאצ'ה וחמאת קפצ'או. עוד בין הרכיבים ניתן למצוא תמצית קמבוצ'ה, הלוא היא פטריית תה, שלה יתרונות רבים. היא מכילה חומצה לקטית העוזרת בהסרת תאים מתים ובחידוש תאי העור, עשירה בנוגדי חמצון שנלחמים ברדיקלים חופשיים, מגבירה את ייצור הקולגן, תורמת לגוון עור אחיד ומכילה אנזימים וחומצות המנקים את העור מרעלים. הקרם יוצר מאגר לחות גבוה וזמין בעור ובו בעת מחסום המונע התנדפות מים ומחזק את ההגנה הפרוביוטית הטבעית של העור למניעת נזקי קרינה וזיהום סביבתי. מרקם הקרם קליל, הוא נספג במהירות ולא מותיר תחושת דביקות. שימוש יומיומי בו יותר את העור גמיש, חלק ובריא יותר. המחיר: 69 שקלים.
כעת ניתן ליהנות מ-30% הנחה על כל פריטי המותג ללא יוצא מהכלל. בנוסף, 30% מרווחי המותג מועברים לתרומה לשיקום משפחות ישובי עוטף עזה ונפגעי מלחמת חרבות ברזל. המחיר לאחר הנחה: 48.30 שקלים.

קרדיט: סטודיו מי ומי

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here