קרדיט - Canva

כל אחד רוצה להיראות במיטבו ולאחר ששומעים על החידושים האחרונים ברפואה האסתטית אין גם חשש להשתמש בטיפולים האלה כמעט בלי תופעות לוואי וגם אם ישנן תופעות לוואי, הרי שהן נעלמות לאחר כמה ימי הסתגלות. הטיפולים מיועדים לשיפור מראה העור בכל ההיבטים, גם במראה הצח והאחיד, העור החלק והרענן שמתחדש ועובר החייאה וגם האסתטיות המשופרת ובמיוחד במעין החלקת קמטוטים שונים שחלקם נוצר עם השנים ואפשר או למלא אותם או להיעזר בהזרקת בוטוליניום שמוכר כבוטוקס. ההזרקה של חומר זה מחליש את שרירי הפנים ובכך גורמת להם להרפות ולא להתכווץ, ובכך גם גורמים לעור שמתוח מעליהם להתיישר ולא להתקמט. זהו האפקט שאנחנו מכירים מבוטוקס ואפשר להזריק אותו במקומות מסוימים בפנים כדי לקבל את ההשפעה הרצויה. אחד הטיפולים בו הוא הזרקת בוטוקס בצידי העיניים שעוזר להחלקת הקמטוטים המפורסמים כקמטי צחוק והבעה. המראה המתקבל מצעיר את הפנים ומונע את הקמטים ובכך משפר את המראה ואת ההרגשה. ד"ר אסנת גל זילברשמיט היא רופאה מנוסה ובעלת ידע רב ומיומנות גבוהה בטיפולים זעיר פולשניים כדי לדייק בתוצאות המצוינות שהיא משיגה למען מטופליה.

החידושים שעובדים לטובתכם

המודעות הגוברת לטיפולים החדשניים שעומדים לרשות גברים ונשים מביאה אותם לקליניקות הטובות ביותר כדי לנסות טיפולים אסתטיים לפנים שהם המילה האחרונה במדע. המדע הוא זה שאחראי לגלות את החומרים והשיטות הטובות ביותר שעובדים למען חידוש הנעורים והחייאת העור שלנו, כדי לשפר את המראה. מדובר בחומרים טבעיים שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי ואחר כך מוחדרים לגוף כדי להמריץ את ייצור החומרים הנוספים כמו קולגן ואת התחדשות תאי העור. ככל שמעניקים לעור את התנאים האופטימליים לכך הוא מחזיר לעצמו את הכושר של ההתחדשות הטבעית ובכך גם משפר את מראה העור והתפקוד של תאי העור. זו תוצאה שאליה שואפים כאשר עוברים את הטיפולים המיוחדים האלה בבטיחות מרבית אחת לתקופה.

טיפולים לעיצוב הפנים

מלבד טיפולים אסתטיים אפשר ליהנות גם מהחידושים השונים של עיצוב ופיסול הפנים כראות עיניכם בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית. חומר צמיגי וטבעי זה מתיישב בנקודות שבהן הוא מוזרק ומצליח לפסל את הפנים, לתקן את הפגמים שאתם רוצים לתקן כמו א-סימטריה או גבשושיות וחוסרים שונים גם כדי למלא שקעים וקמטים. הטיפולים האלה מחזירים לפניכם את הרעננות ואת המראה המלא והבריא שהיה לכם מבלי לסכן את הבריאות או לגרום לנזק בלתי הפיך. זה היתרון הגדול ביותר מלבד התוצאות הנהדרות שמתקבלות. הודות לידיה המיומנות של ד"ר אסנת גל זילברשמיט ולניסיון הרב מטופליה מקבלים בדיוק מה שהם מצפים לו בכל טיפול מחדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here