צילום: יחצ

ערכו לנשות חיילי המילואים טיפולי טיפוח השיער לקראת חג הפסח, ללא תשלום!

עמותת שניר, בשיתוף פעולה עם מעצב השיער אופיר אלמוג ערכו אתמול (15.4) במספרה של אופיר הממוקמת בלב הפארק ברעננה, פעילות ייחודית לקראת חג הפסח, יום כיף וטיפוח שיער אישי לנשות המילואים ללא תשלום!
במסגרתו, ניתן לכל אחת מנשות המילואים אבחון שיער אישי, טיפול, צבע ותספורת בחינם! וזאת כדי שכל אחת מהן תגיע מטופחת לערב החג ובתחושה נעימה.
במהלך הטיפולים, נשות המילואים שיתפו במספרה את החוויות האישיות שלהן בתקופה מאתגרת זו ופרטו את הקושי להתמודד לבד מידי יום עם ענייני הבית והילדים וכתוצאה מכך לא נשאר זמן לטפל בעצמן, להתפנק ולהירגע.
ד"ר יהודית רובינשטיין מנכ"לית עמותת שניר: "כעמותה הפועלת מעל עשור למען הקהילה, אנו מחויבים למעורבות ולהשקעה בה. העמותה שמה דגש על ערך האנושיות ולאורו המתנדבים פועלים למימוש המעורבות הקהילתית לקהלים שונים, מכל מגזרי החברה בישראל". לדבריה: "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לתמוך בנשות המילואים ולהעביר להן מסר שהן לא לבד."
אלמוג אופיר מעצב השיער: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לארח ולטפל בשערן של הנשים האלו באהבה. הן נהנו מיום של טיפוח שיער באופן אישי, פינוקים ומתנות. ומעט אסקפיזם עבורן כי זה תמיד נעים ואני מאחל שנדע כולנו ימים טובים ושקטים".
בתום הטיפולים המפנקים כל אחת מהן יצאה מהמספרה שמחה ומאושרת עם מתנה מפנקת לחג הפסח.
עמותת שניר היא עמותה ללא מטרות רווח אשר נוסדה בשנת 2010 על ידי ניר שמול ושמה לה למטרה לפעול לטובת קידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית. מייסדי העמותה הם ברובם אנשי עסקים ונדל"ן צעירים בשנות ה-40-30 לחייהם החולקים גורם מניע משותף והוא הרצון לתרומה ולעשייה חברתית, לצד פעילות עסקית.

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here