צילום: יחצ

מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe (סרווה), עולה השבוע בקמפיין בינלאומי, ראשון מסוגו אשר הופק כטריילר לסרט.

מדובר בטריילר שיוצג תחת הכותרת: "אהבה תחת השמש", שבסופו נחשפת האהבה האמיתית של הגיבורה הראשית- קרם הפנים של סרווה עם הגנה גבוה מהשמש SPF50.

הטריילר של המותג CeraVe יעלה בישראל במקביל לארה"ב, החל מהשבוע הקרוב, ויופיע לפני תחילת הסרטים שיוקרנו בבתי הקולנוע, כטריילר לסרט אמיתי על בחורה שמחפשת את האחד שלה, שמתגלה כקרם ההגנה המושלם. הטריילר יוצג ברשת בתי הקלונוע סינמה סיטי ברחבי הארץ ויעלה גם על גבי שילטי חוצות ובקמפיין דיגיטלי.

לדברי גיא דנמן מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "הרעיון לקמפיין שהוא טריילר, נולד מתוך תובנה צרכנית שהקהל הרחב, בעיקר הצעירים, "מדלגים על פרסומות" וממהרים להעביר לערוצים אחרים. במה הם כן אוהבים לצפות? בטריילרים של סרטים! לדבריו: "המטרה היא להעביר את המסר כבר מגיל צעיר על חשיבות ההגנה מהשמש לאורך כל השנה ולא רק בימי הקיץ".

הטריילר של סרווה מציג סיפור הנדמה כקומדיה רומנטית, על בחורה צעירה שמאסה בחיפושים ומספרת לחברים בהתרגשות על כך שסוף סוף מצאה את האחד שלה… שמסתבר שהוא קרם הלחות לפנים עם SPF50של המותג סרווה.

קרם לחות לפנים SPF50של סרווה משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים לעור, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית. מכיל ניאצינמיד (ויטמין B3) וויטמין E. במרקם קליל ונוח לשימוש, להגנה יומיומית מקרינת השמש, מתאים לעור יבש עד יבש מאד ומגיע במארז שפורפרת נוח וקל לנשיאה.

צילום: יחצ

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here