קופסת ההפתעות של נטע צ'רנר וCOVERME | צילום: יחצ

CoverMe Box ויוצרת התוכן בתחום הלייף סטייל נטע צ'רנר (30) יוצאים בשיתוף פעולה ארוך טווח, במסגרתו  תשיק נטע אחת לתקופת זמן קופסת הפתעות עם אתר הלייף סטייל  COVERME הנקראת "מתנטע".

 

המארז הראשון מושק בימים אלה וכולל: נר טרצו – פקטורי קנדל, 2 מברשות איפור – עדה לזורגן, קונסילר סטיק עם מקדם הגנה – ליראק פריז,  קרם צוואר – לבידו,   סבון גוף 400 מ"ל – לבידו, פלטת רבולושן – סופר פארם, תה ירוק מאצה – הייפוול,  בושם LoveMe – Tous, זוג עגילים בציפוי זהב 24K – דנון,  שמן nuxe רב שימושי – לילית קוסמטיקס,  שמן נוקס גליטר – לילית קוסמטיקס.

 

קופסת ההפתעות של נטע צ'רנר, מתאימה גם כמתנה, מכילה כ-12 מוצרים מעולמות הביוטי והלייף סטייל בשווי של כ-1000 ₪, ונמכרת באתר במחיר מיוחד – 299 ₪  בלבד.

נטע צ'רנר | צילום: דניאל קמינסקי

צ'רנר, מאמנת להתפתחות אישית, נחשבת למשפענית מצליחה עם K54.4 עוקבים באנסטגרם – נכנסת לרשימת מובילות דעה אשר השיקו ויצרו בעבר קופסת הפתעות בשיתוף האתר COVERME. עד כה האתר שיתף פעולה עם גל גברעם, מלי לוי, דניאל עמית ועוד.

 

רעיון קופסת ההפתעות של נטע צ'רנר בשיתוף COVERME נבעה מפינת ההמלצות שלה באנסטגרם #מתנטע, שם עוזרת לאנשים לקצר את הדרך במציאת המתנה המושלמת, לחברה, לאמא, לבוס ועד לבן זוג. הסטנדרט של מתנטע צריך להיות מתנה מקורית, חדשנית ולא באנלית שבן אדם היה מאוד רוצה לקבל אבל רוב הסיכוים שלא היה קונה לעצמו.

 

 CoverMe Boxונטע יצרו קופסת הפתעות אקסלוסיבית, המכילה הרכב של מוצרים מעולמות הביוטי והלייף-סטייל. את כל המוצרים שבקופסה נטע בחרה באופן אישי בהתאם לעולמות התוכן אותם מתקשרת ברשתות החברתיות. מדובר במותגים ובמוצרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר שנטע משתמשת בהם ביום-יום וממליצה עליהם. המלצותיה של נטע הינן אותנטיות, לדבריה "אני לא ממליצה על מוצרים טובים, אני ממליצה רק על מוצרים מעולים".

קופסת ההפתעות של נטע צ'רנר וCOVERME | צילום: יחצ

 

אתרCOVERME  הוא בין האתרים הראשונים שהחל בישראל עם פעילות "קופסת ההפתעות".

CoverMe Box – שיתוף פעולה המתבצע עם מוביל/ת דעה אשר מרכיב/ה בשיתוף האתר קופסת הפתעות ייחודית. עד כה האתר שיתף פעולה עם גל גברעם, מלי לוי, דניאל עמית ועוד. האתר מתמקד בייבוא ושיווק מוצרי צריכה אופנה ולייף סטייל וכולל מגוון רחב של קטגוריות: נשים, אופנה,  אקססוריז, איפור, טיפוח, ילדים, עיצוב הבית, משחקים, מוצרי פנאי,  מכשירי ספא ביתי ועוד. בנוסף, קאברמי משתפת פעולה עם מעצבי אופנה מקומיים, מפתחת ומייצרת קולקציות אופנתיות. הדגשים בקולקציות אלו הם על גזרות טרנדיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר נוח ונגיש.

 

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות בקישור: https://coverme.co.il/club/ – חברי המועדון נהנים מהטבות ומבצעים ייחודיים, מגלים לפני כולם על מוצרים חדשים ומבצעים, ובנוסף, נהנים מהנחה לקניה הראשונה במעמד ההצטרפות.

 

ניתן להשיג באתרCOVERME  https://coverme.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here