קרדיט Unsplash

את מכירה את אלו שתמיד אומרים לעצמם, יום אחד אני אעשה את זה ואת זה? את מכירה את אלו שהיו להם חלומות גדולים, אבל הפחד שיתק אותם ומנע מהם לפתח את הכישרון שלהם? עבורינו, כל יום בעבודה, זה עוד יום בו אנחנו נותנות לנשים את הכלים להגשים עוד חלום. אם את מעוניינת להעשיר את הידע המקצועי שלך, לפתוח קליניקה בה תוכלי להעניק טיפולי פנים כמו גם טיפול בציפורניים וגם אם את רוצה ללמוד עוד מיומנות בתור תחביב? הרי שאנחנו נשמח לתת לך את המענה. עכשיו זה הזמן שלך להשקיע בעצמך ולהתחיל לימודי בניית ציפורניים.

למה כדאי לך לעבור את הקורס

  1. כי בתור בעלת קליניקה את צריכה לדעת הכל: אם את בוחרת להיות קוסמטיקאית, את לא יכולה לפתוח קליניקה בלי שתוכלי לתת מענה רחב עד כמה שניתן לנשים רבות ככל האפשר. לימודי בניית ציפורניים יאפשרו לך לפתח עוד מיומנות ובמילים אחרות, להגדיל את סיכויי ההשתכרות שלך.
  2. כי לימודים הם חלק משמעותי בהתפתחות שלך: גם אם בסופו של דבר את מעוניינת לנהל קליניקה ולא בהיכרח לעבוד עם מטופלות באופן אישי, גם אם את עובדת עם שותפה, בסופו של דבר, אם לא יהיה לך את הידע, לא תדעי מה לדרוש מהעובדות שלך ולא תדעי לתת את המענה הנכון עבור הלקוחות. לימודים הם המנוע המשמעותי ביותר עבור מי שרוצה להתמקצע ולתת ערך מוסף ללקוחות שלה.
  3. כי אנחנו נותנות כלים גם במישור העסקי: אנחנו מאמינות כי בימינו, קורס ציפורניים זה ממש לא מספיק. אנחנו כאן כדי לתת לך גם ידע מקצועי על מנת שתוכלי לפתוח קליניקה משלך. אנחנו נלמד אותך לשמור על לקוחות, לשווק את עצמך ולהביא את העסק שלך עוד צעד קדימה.

מעניקות לך את הידע החדש בתחום

תחום הביוטי ועולם הקוסמטיקה, עברו שינויים דרמטיים בשנים האחרונות. תכשירים חדשים נכנסו לשוק וטכניקות חדשות צברו פופולאריות רבה. לימודי בניית ציפורניים אצלנו, L&A ביוטי אקדמי, הם לימודים מקצועיים, יסודיים ובעיקר, משלבים בין מידע מקצועי ובין התלמדות מעשית. אנחנו נהיה שם עבורך לאורך כל התהליך, נוודא כי את רוכשת את הידע בצורה טובה ונעזור לך להפוך את התשוקה שלך למקצוע של ממש. אם את חולמת בגדול, הרי שבהחלט יש לך מקום אצלנו באקדמיה. ממתינות לך באתר ובטלפון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here