צילום יחצ חול

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה סרום ויטמין C המסייע בהבהרת כתמי עור, החלקת העור והענקת זוהר. הדאגה מספר 1 של הצרכניות היא – פיגמנטציה וכתמי עור. לאחר שזכה להצלחה מסחררת בעולם, סרום ויטמין *C של גרנייה מגיע לישראל ומספק מענה אפקטיבי לצרכניות הישראליות במדינה שטופת השמש.

מה תפקידו של הסרום? הסרום מעניק לעור בוסט משמעותי של חומרי הזנה שחשובים לו, והוא מהווה את הבסיס לשאר מוצרי הטיפוח וההגנה לעור. הסרום מכין את העור לפני קרם הלחות ומעניק לו רכיבים מרוכזים פעילים – כל סרום והרכיבים שבו.

סרום ויטמין C של גרנייה מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה 3.5% ניאצינאמיד, ויטמין C, חומצה סליצילית וחומצת לימון, כשכולם מהווים רכיבים פעילים עוצמתיים הידועים בסגולתם להפחית מראה כתמים ולהעניק לעור מראה אחיד, קורן וזוהר. סרום ויטמין C מסייע בהפחתת מראה כתמי עור בתוך 6 ימים בלבד!

צילום יחצ חול

יעילות מוכחת! בתוך 3 ימים – העור מוזן בלחות ובעל תחושה חלקה יותר| בתוך 6 ימים – הסרום מסייע בהפחתה במראה ובצפיפות כתמי העור| בתוך 56 ימים – מסייע בהפחתת 43% מנראות הכתמים הכהים על עור הפנים, בהשוואה לעור סביבם. הסרום מוגש בבקבוק זכוכית עם טפטפת נוחה לשימוש (כמות מדודה ומדויקת) והאריזה ניתנת למיחזור.

הוראות שימוש: יש להשתמש במנת פיפטה אחת ולעסות בעדינות על עור פנים נקי. להשתמש מדי בוקר וערב לפני השימוש בקרם יום /לילה. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח (30 מ"ל)  מחיר השקה בחודש מאי: 49.90 ש"ח. את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here