קרדיט Canva

האם בחרת לך כבר מקצוע וקריירה שמעניינים אותך, או שאת עדיין בוחנת אפשרויות שונות שניצבות בפנייך? אם את מאלה שיופי ואסתטיקה תמיד משכו אותן ויש לך ידיים טובות ועין שקולטת דקויות ופרופורציות, הגיע הזמן לבדוק מקצועות ביוטי שיכולים להתאים לך. זהו תחום שהולך ומתפתח עם השנים ומציב בפני נשים צעירות רבות אתגרים מעניינים. מדובר בתחום שבו אפשר להתמחות גם בתת תחום כמו טיפול בגבות בלבד, למשל. בהקשר זה אפשר להציע לימוד עיצוב גבות למי שרוצה לעבוד פחות עם טכנולוגיות שונות שמתאימות לטיפול הפופולרי של מיקרובליידינג, ומעדיפה טכניקות כמו חוט ושעווה. זה משהו שיכול להתאים לכל אחת שמוכנה לעבוד על המיומנויות שלה ולרכוש מקצוע לכל החיים שאפשר להתפרנס ממנו בכל מקום. מה שחשוב יותר הוא להקפיד ללמוד מקצוע כזה במקום שיכול לתת לך את ההכשרה הטובה ביותר מכל הבחינות, כולל הסודות המקצועיים שעושים אותך להכי טובה בתחום. באקדמיה של הילית בנאיבגי תקבלי לא רק את הידע הבסיסי הנחות אלא גם את סודות המקצוע ואת השיטות שהיא עצמה פיתחה.

לעצב גבות בעזרת מכשור

מיקרובליידינג הוא טיפול עיצוב גבות בעזרת פיגמנט שמיועד לנשים שאין להן את המזל להיוולד עם גבות שהן אוהבות וחושבות שיתאימו יותר למבנה הפנים שלהן. צריך לדעת לא רק להשתמש במכשור ובחומרים בטוחים ואיכותיים שאינם מזיקים לבריאות, אלא גם לדעת לעצב גבות שמתאימות לאישה ולפניה ואינן נראות מוזר בשילוב שאר תווי הפנים. זהו טיפול שמשלב טכניקות ושיטות שונות ולכן כדאי לקחת קורס מיקרובליידינג אצל מי שבאמת יכולה להציע לכם ידע אמין ואחראי ולאמן אתכן במקצוע שבו אתן יכולות לעזור לנשים ולא לפגוע בפניהן.

תיקון נזקים ואיפור קבוע

עם כל הברכה שיש באיפור קבוע ובשיטת מיקרובליידינג, יש לפעמים צורך להסיר את הקעקוע המיוחד הזה שמוסיף חן ברוב המקרים. לפעמים זה בגלל אלרגיה ורגישות ולפעמים זה כדי לתת לעור לנוח ולעצב מחדש את הגבות בדרך אחרת שיותר מתאימה ללקוחה. בכל מקרה, כל קעקוע גבות שנעשה אי פעם חייב לעבור תהליך הפוך בטוח לשימוש וללא פגיעה. הסרת קעקוע גבות לומדים בדיוק עם מי שיכולים ללמד אתכן את המקצוע כדי לעזור לנשים רבות שהקעקוע שלהן לא עשה אתן חסד ולא התאים לפניהן. מכיוון שזה אזור רגיש, רצוי ללמוד את זה ממי שבאמת למדה ופיתחה שיטות מתוחכמות לעבוד נכון, כמו באקדמיה של הילית בנאיבגי, שמלמדת אתכן את כל הסודות המקצועיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here