צילום: יחצ

™ (סופוויב), המכשיר החדשני שהושק לפני כשנה וחצי בישראל וכ-5 שנים בעולם, המיועד להרמת גבות וסנטר ומיצוק עור הפנים והצוואר, שצבר פרסים בינלאומיים יוקרתיים, ופותח ע"י חברה ישראלית המייצרת מכשור רפואי לטיפול בקמטים, חידוש, מיצוק ושיפור עור הפנים והצוואר, מדווח כי קיבל בימים אלה אישור FDA לטיפול בצלקות אקנה, באמצעות הטכנולוגיה פורצת הדרך של החברה, המבוססת על גלי אולטרסאונד.

צלקות אקנה משפיעות על מראה עור הפנים והגוף, וגורמות ברוב הפעמים לחוסר בטחון או למצוקה בקרב נשים/גברים רבים המתמודדים עם מצבים אלה. הטיפול החדש של SOFWAVE™ המבוסס על גלי אולטרסאונד יכול לשפר משמעותית את מראה הצלקות ולספק תוצאות מצוינות, מבלי שנדרשת פעולה כירורגית.

הפיתוח החדשני של סופווייב מבוסס על גלי אולטרסאונד ומכיוון שאין כל פציעה חיצונית של העור, המטופל/ת יכול להמשיך "כרגיל" בחייו ללא צורך בתהליך החלמה ארוך בבית. אפקטיביות הטיפול נבדקה ע"י מחקר קליני נרחב, אשר כלל שלושה מפגשים טיפוליים ויעילותו הוכחה בהצלחה. ניתן לטפל בכל אזור גוף המושפע מצלקות אקנה; עם זאת, מחקר קליני זה נערך רק על צלקות אקנה בפנים.

הטיפול מייעל את תחום הרפואה האסתטית ומציע טיפול פשוט, ומהיר הנעשה בכ2-3 פגישות. יעילות הטיפול ובטיחותו אינם תלויים בצבע עור, איכותו וסוגו ומעניק תוצאה אפקטיבית לאורך זמן של מתיחת העור, ללא זמן החלמה או אדמומיות לאחר הפרוצדורה.

את הטיפול ניתן לבצע החל מגיל 22 בכל סוגי העור – ובכלל זה עור כהה. הטיפול מיועד לנשים ולגברים אשר סובלים מצלקות אקנה ומשפר את מראה העור בדרך לא פולשנית.

ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד משותף מסר: "אנו שמחים על קבלת אישור לשימוש בטכנולוגיית החברה לשיפור צלקות אקנה. טיפול לא פולשני הוא אחד מטיפולי הפנים החשובים ביותר בעולם האסטטי בגלל התפוצה הרחבה של התופעה אצל נשים/ גברים בכל הגילאים ובגלל המחסור בפתרונות יעילים ובטוחים וללא השבתת המטופלים בסוף הטיפול."

חברת Sofwave™ (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי. המוצר והטכנולוגיה היחודיים שפיתחה החברה מאושרים ע"י ה-FDA לטיפולי הרמת גבות, ורפיון העור בצוואר,מיצוק והחלקת עור הפנים, והפחתת רמת הקמטים והקמטוטים.

מחיר לטיפול פנים וצוואר בישראל – כ 7,000 ₪ (ניתן לבצע טיפול באזורים ספציפיים, ומחיר הטיפול ישתנה בהתאם).

צילום: יחצ
צילום: יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here