צילום רונן מנגן

לראשונה מותג הקלין ביוטי הישראלי LAVIDO חל לשווק מוצריו באחת מזירות האונליין הגדולות בישראל, סופר-פארם אונליין. מדובר בפלטפורמה המשלבת לצד מוצרים של הרשת, גם מוצרים של מוכרים בשלל תחומים ומותגים, בנוסף למגוון המוצרים הקיימים היום בסניפים.

LAVIDO יציעו למכירה באתר סופר-פארם אונליין את כל מגוון המוצרים של המותג בכל הקטגוריות: טיפוח הפנים, מוצרים טיפוליים, טיפוח הגוף וטיפוח השיער, ברמת המחירים של החנויות הפיזיות וחנות האונליין של LAVIDO, הנחות והטבות ואף תשווק את הסרום המוביל שעשה גלים והגיע על לכוכבות הוליווד.

צילום סתיו שניידר

לדברי נעה הירש, סמנ"כלית השיווק של LAVIDO: "בעקבות ההצלחה של אתר הסחר של LAVIDO באונליין בישראל וגם בזירות אונליין בינלאומיות כמו: אנתרופולוג'י , מייסיס, ובלומינגדיילס האמריקאיות, ואתר הלייפסטייל הענק של גווינית פאלטרו (GOOP), אנו בטוחים ששיתוף הפעולה עם אחת הזירות הגדולות פה בישראל ייצור גידול משמעותי בנגישות ובמודעות למותג". "לדבריה: "קלין ביוטי (מוצרים ממרכיבים נקיים ובטוחים לשימוש, גם לגוף וגם לסביבה) זהו כבר לא טרנד, אלא מגמה שהולכת ומתחזקת בתחום הטיפוח ולכן, גם ערוצי ההפצה שלנו פונים לקהל רחב יותר מבעבר. שיתוף הפעולה עם סופר-פארם אונליין הוא צעד אסטרטגי שירחיב את קהל הלקוחות שלנו ויתן מענה נוסף ללקוחות סופר-פארם בתחום הקוסמטיקה הנקייה והבריאה".

סופר-פארם אונליין הינה פלטפורמה שמשלבת לצד המוצרים שנמכרים בסניפי סופר-פארם, גם מוצרים של מוכרים בשלל תחומים, בנוסף למגוון המוכר של הקטגוריות שמזוהות עמה. בשנה החולפת השיק אתר סופר-פארם אונליין מגוון קטגוריות חדשות החל ממכשירי חשמל, ריהוט, ציוד לבעלי חיים, ואפילו קיאקים. האתר נגיש מאוד למוכרים השונים ונותן מעטפת ותמיכה לתפעול קל ונוח בכל הקשור למכירה וקניה.

חברת LAVIDO נמצאת בבעלות המייסד והבעלים עידו מגל. לחברה 4 חנויות דגל בישראל והפצה בעוד כ 300 נקודות מכירה בארץ. כמו כן לחברה חנות דגל בוורשה שבפולין והיא מייצאת למדינות נוספות באירופה, ארה"ב, קנדה ויפן. הוא מותג טיפוח מוביל בישראל, אשר מקפיד על בדיקות במעבדות קליניות, על מנת להוכיח את היעילות של כל מוצר ומוצר. כל המוצרים מבוססים על שמנים 100% אורגניים וטבעיים בעלי סגולות ריפוי, שיקום והרגעה ומיוצרים בישראל בתהליכי מיצוי חדשניים ואקולוגיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here