טיפול פנים מקצועי

טיפול פנים חשוב לכל אחת מאתנו, בלי שום קשר למקצוע, גיל וסוג העור. אנו אוהבות להשקיע בעצמנו ולהראות מטופחות. טיפול פנים יעשה על ידי קוסמטיקאית מקצועית המוסמכת לכך.

טיפול פנים קוסמטי מאחד בין הנאה למדע ואסתטיקה. טיפול פנים שומר על עור הפנים מפני נזקי מזג אויר וזקנה. מומלץ לבקר את קוסמטיקאית ולעשות טיפול פנים אחת לחודש אחרי המחזור החודשי, לחדש תאי עור, לנקות את העור משומנים ונקודות שחורות. טיפול פנים סדיר מונע ומעקב לפחות קמטים ונזקים הנגרמים לעור עם הזמן.

טיפול פנים לא נועד רק לשפר אסתטיקה ויופי אלה גם להעניק לנפש טיפול מרגיע והרגשה טובה.

טיפול פנים יעשה במכון קוסמטיקה או במקום המיועד לו בעל ציוד מתאים ונוח, יעשה על ידי קוסמטיקאית המתמחה לכך היודעת להתאים עבורך טיפול בהתאם לסוג העור שלך ומצבו. התכשירים שאיתם אני משתמש הם תכשירים איכותיים שנבדקו ואושרו לשימוש ועומדים בכל התקנים המחמירים ביותר. טיפול פנים מלא הכולל ניקוי העור בצורה יסודית, ניקוי עמוק של העור, חידוש העור על ידי טיפול במריחת פילינג , עיסוי עור הפנים באמצעות אמפולות ויטמינים ומסיכה על הפנים וכל הטיפול מתבצע לצד מוזיקה מרגיעה ואוירה של רוגע לגוף ולנשמה.

אז איך באמת לבחור קוסמטיקאית טובה לטיפול פנים? ובכן קוסמטיקאית טובה היא קוסמטיקאית בעלת הסמכות ותעודות. אחת שלקוחותיה ממליצות לאחרות על הטיפול, קוסמטיקאית שמשתמשת בתכשירים איכותיים של חברות ומותגים מובילים מענף הקוסמטיקה.

טיפול פנים איכותי וטוב לא יכול להיות זול מדי ולכן לפני שאת בוחרת קוסמטיקאית, תשאלי אותה מה המחיר עבור טיפול פנים. טיב האיכות נקבע גם במחיר, כסף לא משקר. טיפול פנים איכותי נע בין 250-500 ₪ בהתאם לסוג הטיפול. קוסמטיקאית שמציעה טיפול פנים זול מדי, סביר להניח שמשתמש בתכשירים וחומרים זולים. מעבר למחיר ולמקצועיות יש לשים לב גם ליחס, לאמינות, לגמישות ולזמינות של אותה קוסמטיקאית. לרובנו כשבא טיפול פנים, בא ועכשיו והמתנה ארוכה לטור לפעמים יכולה להרוס את המצב רוח ולגרום לוויתור. קוסמטיקאית שתוכל לקבל אותך לטיפול פנים לפי זמן שנוח לך, בוקר, צהריים וערב.

אני מאמינה ביחס אישי, אמינות ומקצועיות, השילוב המושלם לטיפול איכותי ומפנק, חשוב לי שתהיי מרוצה בסופו של דבר ולכן אני אתן את כולי לאורך כל התהליך בליווי מוזיקה מרגיעה לפינוק מושלם. צרי קשר עוד היום וקבעי תור לטיפול פנים מפנק ומרגיע ולעור חלק וזוהר יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here