טיפול בפצעי בגרות

פצעי בגרות המוכרים גם בשם אקנה הוא מטרד שאם לא נטפל בו כראוי הוא עלול להשאיר לנו צלקות בעור הפנים. אז מה הם דרכי הטיפול באקנה פצעי בגרות ואיך ניתן למנוע את התפשטותו.

כדי להבין ולדעת איך ניתן להפטר מהאקנה, קודם כל צריך לפסול מספר מיתוסים על פצעי בגרות.

רבים מאמינים בכך שניתן לייבש את פצעי הבגרות אך הדבר לא נכון ואף עלול לגרום נזק לפעמים בלתי הפיך.

תכולתו ובסיסו של פצע הוא שומן ולכן לא ניתן לייבשו כיוון שהוא לא מימיי וברגע שאנו מנסים לייבש פצע אני מייבשים למעשה את תאי העור המורכבים בין היתר גם ממים וכתוצאה מכך עלולים לפגוע באיכות עור הפנים והגברת החיידקים.

הטיפול באקנה יתבצע בשיטת ספיגת השומן של פצעי הבגרות עד להעלמתם מהעור בלי לפגוע במרקם של העור בצורה טבעית ובטוחה. יש המאמינים כי פצעי בגרות נגרמים כתוצאה מלכלוך או עור לא נקי ומשתמשים בכל מיני מוצרי חיטוי וסבונים שרק גורמים יותר נזק לעור הפנים וגירוי, גם מיתוס זה לא נכון. ניקוי עדין של הפנים יכול למנוע את התפשטות פצעי הבגרות ולכן חשוב לדעת באיזה תכשירים ואיך להשתמש נכון. טיפול קוסמטי למניעה התפשטות והתפטרותן של פצעי בגרות מומלץ להיעשות על ידי קוסמטיקאית מוסמכת בעלת ניסיון המשתמש בתכשירים מקצועיים מותגים איכותיים של החברות המובילות בעולם בתחום טיפול פצעי עור.

הטיפול יעשה בשכיבה או בישיבה על מיטת הטיפולים. בשלב הראשוני אני אבחן את רמת ומצב עור הפנים ולאחר מכן אתחיל בטיפול ניקוי העור באמצעות תסיסת מים מזוקקים, לאחר מכן יתחיל טיפול של הפחתת ייצור שומנים וספיגת שומנים באמצעות מריחת תכשירים מיוחדים המיועדים לכך. מעבר לטיפול חיצוני באקנה פצעי בגרות על ידי קוסמטיקאית ישנה גם אפשרות סיסטמית של לקיחת אנטיביוטיקה, גלולות המונעות ייצור שומן ושימוש באוקטן שהיא תרופה הניתנת על ידי מרשם רופא ומסוגלת לטפל ולרפא פצעי בגרות. ההבדל בין שני שיטות הטיפול הסיסטמי והחיצוני הוא בכך שלטיפול חיצוני על קוסמטיקאית אין תופעות לבד והטיפול הוא טבעי לגמרי ובטוח ואילו הרגישים לתרופות עלולים להרגיש תופעות לוואי שונות בזמן הטיפול. כמו כן טיפול בתרופות הוא טיפול היש לקחת סדיר ואילו טיפול קוסמטי למניעת אקנה הוא טיפול יחיד הינתן לחזור אליו בעת הצורך.

אתם מוזמנים להגיע אלי למכון הקוסמטיקה לקבלת ייעוץ ובדיקה ללא התחייבות ותשלום, לפנים חלוקות ומטופחות צרו קשר ותוכלו למנוע את התפשטות פצעי הבגרות ובמקרים קיצוניים נזק בלתי הפיך של צלקות בעור הפנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here