צילום יעל האן

בשל חשיבות השימוש במגבונים איכותיים המותאמים לעורו העדין של התינוק ושומרים על בריאותו, הרחיבו בד"ר פישר את סדרת קמיל בלו סנסיטיב עם מגוון רביעיות מגבונים בעלי רכיבים ייחודים ועדינים המעניקים לתינוקך את הטוב והבדוק ביותר.

צילום יעל האן

מגבונים נמצאים במגע תכוף עם עור התינוק מספר רב של פעמים ביום, לכן יש להם חשיבות רבה לא רק בשמירה על היגיינת התינוק אלא גם בהרגעת העור ובסיוע במניעת גירויים, אדמומיות ותפרחת חיתולים. כל המגבונים בסדרת קמיל בלו סנסיטיב הינם היפואלרגניים, עברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית, ולא בכדי הינם הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל. חדש: מגבוני קמיל בלו סנסיטיב מועשרים בשיבולת שועל ומסייעים בטיפול ובמניעת גירויים ואדמומיות. המגבונים מכילים שילוב של שיבולת שועל עם קומפלקס ייחודי של להרגעת העור ושמירה על בריאותו, המכיל שמן זית, אלוורה, קמומיל, קלנדולה, פרו ויטמין B5 ואלנטואין. המגבונים מיוצרים בטכנולוגית ה- EXTRA SOFT הייחודית עם הכריות הרכות התורמות לניקוי יסודי ועדין של העור, ואינם מכילים אלכוהול וצבע. תכולה: 64 יח' X 4 חבילות. מחיר לצרכן: 22.90 ₪

מגבוני קמיל בלו סנסיטיב המוכרים והאהובים – כל אמא מכירה את המגבונים הורודים לתינוקות רכים ולעור עדין במיוחד. המגבונים מועשרים בקמומיל להרגעת העור, מכילים פרו-ויטמין B5 ואלנטואין המסייעים בשמירה על מראה עור בריא ואינם מכילים פראבנים, SLS, אלכוהול וצבע. כעת מגיעים המגבונים בעיצוב חדש ובמארזי רביעיות. תכולה: 64 יח' X 4 חבילות. מחיר לצרכן: 21.90 ₪

מגבוני קמיל בלו סנסיטיב המסייעים במניעת תפרחת חיתולים – מכילים קומפלקס ייחודי של מרכיבי לחות ומועשרים בצמחי מרפא וויטמינים: תמצית מצמח הממליס, תמצית פרחי קמומיל, ויטמין E ושילוב ייחודי של אלוורה, תמצית שקדים ופרו ויטמין B5 לניקוי, לטיפול בעורו העדין של התינוק ולהגנה מפני גירויים, אדמומיות ותפרחת חיתולים. המגבונים אינם מכילים פראבנים, SLS, כלור וצבע. כעת חדש במארז רביעייה כאשר כל חבילה מגיעה עם סוגר רב פעמי לשמירה על לחות המגבונים. תכולה: 56 יח' X 4 חבילות. מחיר לצרכן: 24.90 ₪ כעת במחירי מבצע לרגל ההשקה. להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות המובחרות.

רביעיות המגבונים החדשות מצטרפות לסדרת קמיל בלו סנסיטיב, סדרת מוצרי התינוקות המובילה של ד"ר פישר אשר מתמחה בטיפול בתינוקות ומלווה את ההורים בישראל בהצלחה רבה כבר למעלה מ- 55 שנה. מיליוני ילדים בישראל, אשר גדלו על תכשירי ד"ר פישר, הם ההוכחה כי ילדך מקבל את הטוב והבדוק ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here