צילום מריה סולוביוב

אמן האיפור, ירין שחף, החליט להביע את כאבו, ולהציג מראה איפור עם פס צהוב כהומאז' לסמל החטופים. כך תיצרו את המראה:

שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מטלטל את הרשת עם המלצה לאמץ פס צהוב על העיניים כחלק משגרת האיפור. הבחירה נבעה מהרצון לזעוק אל מקבלי ההחלטות להישיר מבט בעיניים של משפחות החטופים.
ירין: "מאז שהוקרן סרטון החטיפה של התצפיתניות, אני לא יושן בלילות.לפני כמה שנים, הבת שלי היתה תצפיתנית בדיוק באותו מקום. בעבר שירתתי במילואים כמאפר הראשי בחיל הרפואה של צה"ל. הדרכתי את לוחמי 669 לאפר בובות בדרגות שונות של פציעות, כוויות, איברים קטועים ועוד, כך הם תרגלו מקרה של אירוע אמיתי."
הפס הצהוב
מקומו החדש של האייליינר הוא על קו הקפל של גלגל העין. הפס הצהוב יוצר מראה דרמטי, נוכח ויש שיגידו "אפילו לא קל לעיכול".

איך יוצרים את המראה?
לפני שניגשים למלאכת האיפור, מומלץ להשתמש במייק-אפ גם על העפעפיים, כדי ליצור מראה עור חלק ואחיד.
בעזרת פלטת קונטור מדגישים את עצמות הלחיים ומבליטים אותן. את הגוון הכהה מניחים מתחת לעצמות הלחיים, ממרכז האוזן לכיוון זווית הפה ומטשטשים היטב כלפי מטה.
את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז'ר, המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.
מורחים על העפעפיים צללית קרם מבריקה בגוון 'ניוד'.
על קו הקפל של העפעפיים מותחים פס אייליינר צהוב (משאירים את העין סגורה לכמה שניות כדי שהנוזל יתייבש ולא ימרח). על הריסים מניחים מסקרה, שתיצור מראה רענן של מניפה שחורה ומרשימה. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד היא טרנד לוהט.
מראה השפתיים של העונה יתקבלו באמצעות ליפסטיק ורוד במרקם משי.
הקפידו שפס האייליינר לא יהיה עבה מידי, כדי שלא ישתלט על כל המראה!

צילום יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here