צילום:יח"צ

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי VICHY מציע לקיץ 2022 את סדרת הדיאודורנטים אנטי-פרספירנט לאישה ולגבר עם הגנה מקסימלית. הדאודורנטים ללא פראבנים, ללא אלכוהול, היפו-אלרגניים, נבדקו בפיקוח דרמטולוגי ונמצאו מתאימים לשימוש גם בקרב בעלי עור רגיש.

דאודורנט אנטי-פרספירנט רול-און  לאישה אינו משאיר סימנים לבנים ויעיל עד 72 שעות. דאודורנט רול-און לגבר אנטי-פרספירנט  ללא אלכוהול ויעיל עד 72 שעות. הדאודורנטים בעלי מרקם נוח ומתייבש מהר על העור.

צילום: יח"צ

 

מחיר לצרכן: 49 ₪ ליחידה. מכיל 50 מ"ל

כל מוצרי הטיפוח של וישי מכילים את המים הטרמליים ממעיינות וישי, רכיב הליבה במוצרי המותג. המים עשירים ב- 15 מינרלים טבעיים המסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני מפגעים חיצוניים ובשמירה על מראה עור בריא. ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג וישי מסבירה: "לחץ הוא המפעיל העיקרי של ההזעה המוגברת ושל המעגל החוזר הנלווה אליו: ככל שמזיעים יותר כך חשים יותר אי-נוחות, וככל שחשים יותר לחץ ואי-נוחות ההזעה מתגברת. מצב זה נגרם בשל גירוי יתר של מערכת העצבים הסימפטית ומוגבלת לאזורים של בית השחי וכפות הידיים והרגליים." לכן חשוב מאוד להקפיד על שימוש בדיאודורנטים יעילים, בעלי מרקם נוח ואיכותיים כך לא יגרו את העור.

את מוצרי וישי ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסופר פארם און-ליין ובאתרי המכר השונים. למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל WWW.VICHY.CO.IL

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here