נשים חושבות על יופי

מה נשים חושבות על גברים שעשו ניתוחים

בשנים עברו, גבר מטופח היה גבר ששם אפטרשייב אחרי גילוח ומתבשם בסופי שבוע. אישה אשר ציפתה ליותר מכך, נחלה אכזבה שוב ושוב. הגברים של ימינו עברו מהפך משמעותי מבחינת המודעות לאסתטיקה וזה יופי של דבר.

כיום, גברים מבינים כי יופי היא אינה מילה השמורה לנשים בלבד. הגברים של היום אוהבים להשקיע בעצמם ולהיראות הכי טוב שאפשר. קשה למצוא היום גבר, צעיר או מבוגר, אשר עיסוק בספורט אינו חלק משמעותי מחייו. לצד השמירה על כושר ובריאות, חלחל אט אט גם העולם של ניתוחים פלסטיים אל חיי המין השני.

כיום, גברים רבים עושים ניתוחים פלסטיים שונים משום שהם רוצים להרגיש טוב יותר עם עצמם, לחוש בטוחים יותר ומושכים יותר. ומה הנשים חושבות על זה?

"כל המרבה הרי זה משובח". אמנם משפט זה נלקח מעולם אחר לגמרי אך הוא מתאים לנו יופי גם כאן, ממש ככפפה ליד. נשים משבחות גברים שעושים ניתוחים פלסטיים ורואות בהם מודל לחיקוי עבור כל אותם גברים אשר נתקעו בעבר יחד עם החולצות המשובצות….

נשים אוהבות גברים מטופחים בדיוק כשם גברים אוהבים נשים מטופחות. כולם אוהבים ונמשכים אל יופי וזהו הטבע האנושי.

נשים שמחות על כך כי הגבר המודרני דואג למראה החיצוני שלו והן מוחמאות מן המאמצים אשר משקיע הגבר "החדש" בטיפוח ובמחשבה על איך להיות מושך יותר בעיני האישה.

גברים עושים ניתוחים פלסטיים מסוגים שונים כמו למשל ניתוח אף, שאיבת שומן, בוטוקס ועוד. כל העולם הנפלא הזה של טיפולים אסתטיים אשר בעבר פנה בעיקר אל קהל יעד נשי, פתוח היום באופן מלא ומזמין בפני גברים.

הכוח המניע מאחורי ניתוחים פלסטיים של גברים דומה מאוד לזה של הנשים. גם הגברים פיתחו מודעות גבוהה לאסתטיקה וגם הם רוצים להרגיש שלמים יותר עם עצמם ונאים יותר.

חלק מן הגברים בוחרים לעשות ניתוחים פלסטיים בעקבות השראה מבנות הזוג. קשה שלא להיות מושפעים מן ההנאה שחשה בת הזוג לאחר שהגשימה חלום ועכשיו גם הגברים יכולים.

נוסיף על כך את העובדה כי נשים תומכות בגברים שעושים ניתוחים פלסטיים ויש לנו שילוב מנצח של מודעות לאסתטיקה ויופי, רצון לביטחון עצמי גבוה יותר ותמיכה מבת הזוג.

הנשים רואות בניתוחים פלסטיים כהזדמנות נפלאה לעשות משהו טוב בשביל עצמן ולכן הן גם רואות בחיוב רב ומעודדות את רצון הגברים לתת לעצמם מתנת יופי שכזו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here