הרמת ריסים חיפה

הריסים אמורים להגן על העיניים מכניסת לכלוך ואבק. יחד עם העפעף הם מהווים סוג של מסגרת. הריסים יבצעו היטב את עבודתם גם אם יהיו מעוגלים כלפי מעלה. כאשר רואים מישהי עם וללא מסקרה ניתן לראות את ההבדל בין מראה העיניים והפנים כשהריסים נופלים לבין המראה כשהריסים מורמים מעוגלים כלפי מעלה. היום, נשים רבות שנראה כאילו שמו מסקרה ולכן העיניים שלה פקוחות ובולטות יותר לא שמות מסקרה אלא עברו טיפול של הרמת ריסים שנותן תוצאה זהה שמחזיקה לאורך זמן. אם אתם מחפשים הרמת ריסים חיפה או בכל מקום אחר,  חשוב לבחור מקום מקצועי ומנוסה בטיפול זה כמו הלנייז המציע איפור קבוע בצורה מקצועית.

הרמת ריסים חיפה: איך נעשית הרמת הריסים?

בעבר קבלת האפקט של הרמת הריסים הייתה באמצעות שיטות מורכבות יותר כמו הלחמת או הארכת ריסים. כאן מדובר על שיטה חדשה אך פשוטה הרבה יותר בה אין תוספת מלאכותית לריסים אלא נטו הרמתם כלפי מעלה באמצעות חיזוקם. הרמת ריסים חיפה או בכל מקום אחר נעשית באמצעות שמנים טבעיים וחומרים מזינים הכוללים ויטמינים ומינרלים מצליחים לתת לריסים את החוזק הנדרש להם כדי להישאר במשך מספר חודשים לפחות שהם מורמים, ממש כאילו עשיתם שימוש במסקרה. הריסים נראים ארוכים, מסולסלים ועבים יותר. במהלך הטיפול נעשה שימוש בכריות סיליקון שעוזרות אף הן להרים את הריסים ולעגל אותם.

הרמת ריסים וטיפולי אסתטיקה רק במקום המתמחה בתחום

בין אם אתם מחפשים מקום המציע הרמת ריסים חיפה או טיפולים אחרים בתחום האסתטיקה כמו איפור קבוע של הגבות, העיניים או השפתיים, חשוב לבחור מקום מקצועי ומוכר בתחום. איפור קבוע והרמת ריסים דורשים מיומנות רבה מלבד שימוש בחומרים איכותיים וציוד מתקדם. העבודה היא עדינה מאוד ונעשית באזורים רגישים כמו העיניים ולכן צריכה להיות מדויקת במיוחד. אל תלכו למקום רק בגלל מחיר זול. מחיר זול אומר במקרה הטוב שתצטרכו לחזור על הטיפול מהר יותר ממה שתכננתם ובמקרה הפחות טוב שיגרם לכם נזק מטיפול. מחיר זול מדי צריך להדליק נורה אדומה. כדי להקדיש זמן מספיק לכל מטופל ולתת את הטיפול הטוב ביותר, מקום צריך לגבות מחיר שהוא הגיוני וסביר אך לא זול בצורה מוזרה מחשידה.

הלנייז ביוטי – סטודיו לאסתטיקה ויופי המציע טיפולים שונים כמו הרמת ריסים ואיפור קבוע הנעשים במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר למספר: 073-7597979.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here