קרדיט - Canva

כולנו מכירים את זה, אזורים בגוף בהם ישנו שומן שלא יורד, גם כשאנו עושים סוגים שונים של פעילות גופנית וגם אוכלים נכון ובריא. אכן ישנם אזורים עם מצבורי שומן עקשניים במיוחד. הבטן היא אחד האזורים המאתגרים ביותר, הן לנשים והן לגברים. אצל גברים הדבר מתבטא בכרס בירה הבולטת על רקע אזורים אחרים שהם רזים יחסית, ואצל נשים השומן הבטני מתחיל להצטבר, במיוחד אחרי לידות וככל שעולים בגיל. היום ניתן לעבור הצרת היקפים בבטן בשיטות שאינן פולשניות או כואבות, שיטות נוחות הנעשות בעזרת מכשור מתקדם כמו טיפול בגלי רדיו, טיפול בעזרת אור וגם בעזרת לייזר. בשיטות אלה נעשית הצרת היקפים גם בעזרת המסת שומן וגם בעזרת התחדשות העור.

המסת שומן בחום- איך זה עובד?

כאמור, היום ישנן שיטות נוחות מאוד המביאות לתוצאות שבעבר היה ניתן להגיע אליהן רק בעזרת ניתוח. הצרת היקפים בבטן היא דוגמה לטיפול שבעבר נעשה רק בניתוח לא פשוט וכואב. היום ישנן מספר דרכים להמסת שומן בחום אשר מבצעים באזורים שונים כמו הבטן, הירכיים, הישבן או הזרועות. מקור החום יכול להיות שונה: גלי רדיו, לייזר, אולטרסאונד או אור אינפרה אדום. בכל השיטות נעשה חימום מבוקר וממוקד של האזור. תאי השומן נהרסים ונמסים וכשהם במצב נוזלי הם מסולקים מהגוף בחילוף חומרים טבעי. היום ישנה גם הקפאת שומן בקור: הריסת תאי השומן ע"י הקפאתם.

להסיר כתמים ולא מהבגדים: איך עושים את זה

הסרת כתמים מוכרת לנו בעיקר מתחום  הכביסה ופחות מתחום הקוסמטיקה, אך עם זאת גם העור שלנו מתכסה עם הזמן בכתמים, אותם כתמי גיל או כתמי פיגמנטציה שהופכים את הפנים שלנו בעיקר לפחות חלקים ומתקבל מראה מבוגר יותר. אמנם הכתמים נוצרים עם הגיל אך יכולים להופיע גם במצבים של חוסר איזון הורמונלי, למשל בגיל ההתבגרות או בהיריון. לכן, טיפול פיגמנטציה בפנים אינו רלוונטי רק לאנשים מבוגרים. הטיפול יכול להיות באמצעות לייזר. קרן הלייזר יוצרת פציעות מיקרוסקופיות שמביאות לקילוף שכבות העור עד לשכבה בה ישנו הכתם וצמיחת עור חדש וחלק. גם באמצעות פילינג ניתן לטפל בכתמי פיגמנטציה, כאשר היום ישנו גם פילינג ירוק שהוא טבעי ועדין הרבה יותר מפילינג כימי וגם פילינג שחור המכיל פחם.

בקליניקה לה בארו תקבלו את הטיפולים הקוסמטיים המתקדמים ביותר המביאים לתוצאות נהדרות. השילוב בין מקצועיות וניסיון, שימוש במכשור מתקדם וגם אוירה נעימה מוציא לקוחות מרוצים. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here