גברים חושבים על יופי

מה גברים חושבים על נשים שעשו ניתוחים

מה גברים חושבים? עבור הנשים זוהי כנראה שאלת מיליון הדולר, בדיוק כפי שהגברים שוברים את הראש כדי להבין מה אנחנו, הנשים חושבות. יש שאלות שאת התשובות עליהן כנראה לעולם לא נדע באמת (ואולי טוב שכך..) אולם, לצד כל המסתורין, ישנן שאלות שהתשובות אליהן ברורות ביותר. למשל, מה גברים חושבים על נשים שעשו ניתוחים פלסטיים?

זו יופי של שאלה שנשים רבות היו רוצות לקבל עליה תשובה. ובכן, חברות יקרות, התשובה ברורה! מאז שחר הימים, גברים נהנו עד מאוד מהזמן הרב שאנו משקיעות בטיפוח המראה החיצוני שלנו. ממניקור ופדיקור ועד שמלות ונעלי עקב, הכול נעשה בסופו של יום בשבילם!

אין ספק שטיפוח ושמירה על האסתטיקה מעניקים לנו תחושה טובה ונעימה ומחזקים את הביטחון העצמי שלנו אבל בסופו של יום, אם נהיה כנות…המאמצים הגדולים באמת נעשים בשביל למשוך אלינו את תשומת ליבם של הגברים השובבים.

כאשר ניתוחים פלסטיים נכנסו בסערה לחיינו לפני כמה שנים, הגברים הרוויחו מכך לא פחות מאיתנו. זו הייתה מהפכת יופי משגעת! בעבר, אישה שעשתה ניתוח פלסטי, הייתה צריכה להסתיר זאת מכל הסביבה, אך היום, ההפך הוא הנכון! זוהי המהפכה בהתגלמותה! איזה יופי!

נשים שעשו ניתוחים פלסטיים מספרות על כך בגאווה, לכל חברותיהן, נשים מפורסמות מספרות על כך בעיתונים ובטלוויזיה, היום לעשות ניתוחים פלסטיים נחשב כמתנה שאנו יכולות להעניק לעצמנו! מתנת יופי!

והגברים? מתים על זה! איזה גבר לא נהנה ללכת ברחוב עם אישה יפיפייה לצידו? אם אישה רוצה לעשות משהו למען עצמה כדי להרגיש יפה יותר ומושכת יותר, הרי זה משובח והמרוויח הגדול הוא בן זוגה שנהנה מהתוצאות יחד איתה….

אומר לכם אף יותר מזה. עם התפתחותה המדהימה של האסתטיקה הרפואית, הגברים אינם עוד רק בתפקיד המעודדים. הם כבר לא יושבים על הספסל בהמתנה לתוצאות המשחק. הם גם רוצים להשתתף בחגיגה!

ניתוחים פלסטיים אינם עוד הנחלה הבלעדית של הנשים וישנם גברים רבים אשר עושים ניתוחים פלסטיים ונראים ומרגישים טוב מאי פעם!

האמת? אין זה פלא! לחלום זה יופי אבל אם אפשר להגשים את החלום, זה עוד יותר יופי והיום ניתוחים פלסטיים הופכים כל חלום למציאות.

משהו מפריע לך במראה החיצוני? את רוצה לשנות? ספרי לבן זוגך ותראי שלא רק שהוא יפרגן ויתמוך, הוא כבר יחשוב צעד קדימה, איזה ניתוח פלסטי הוא יכול לעשות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here