שיתוף פעולה בין מותג הדרמוקסמטיקה סרווה לNBA צילום יחצ חול

במסגרת השת"פ יעלה קמפיין גלובלי עם השחקן אנתוני דייויס – אחד השחקנים הבולטים והמשפיעים בליגת ה NBA

מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח העור Cerave  וליגת הכדורסל המובילה בעולם הNBA  הודיעו על שותפות אסטרטגית רב-שנתית, שתהפוך את CeraVe  לשותפה הרשמית של הליגה בתחום טיפוח העור והשיער.

שיתוף פעולה בין מותג הדרמוקסמטיקה סרווה לNBA צילום יחצ חול

במסגרת זו CeraVe תפנה לאוהדי הNBA  באמצעות יצירת תוכן וסטוריטלינג מותאמים אישית לצרכנים, תוך התמקדות בדור הצעיר עם חיבור לפעילויות באירועי הליגה, שילוב מוצרי טיפוח העור ברשתות קמעונאיות ברחבי ארה"ב ועוד. המטרה בקמפיין היא לספק לצעירים את הכלים והידע הדרושים להם לטיפוח עור בריא, בצורה מהנה ואינטראקטיבית בתוך עולם הספורט ודרך העולם הדיגיטלי.

 

כמו כן יעלה קמפיין גלובלי עם שחקן ה NBA אנתוני דייויס, הידוע בכינוי AD, אחד השחקנים הבולטים והמשפיעים בליגת ה NBA. באמצעות הקמפיין יביא המותג לידי ביטוי את השילוב בין עולמות הספורט,  טיפוח העור והביצועים הגבוהים. הקמפיין כולל תוכן מקורי שיעלה בערוצי המדיה החברתית והדיגיטליים של הNBA ובאירועי ליגה מרכזיים לאורך כל העונה.

 

במסגרת השת"פ ל CeraVe תהיה נוכחות משמעותית גם ב NBA  2K26 כדי להתחבר לקהל הגיימינג של הליגה.  CeraVe  תשתף פעולה עם ה NBA  כדי לערב נוער באמצעות "Care For All" (טיפול לכולם), תוכנית שבה מרפאות NBA  ברחבי ארצות הברית יספקו למשפחות משאבים מקיפים וחינוך לבריאות העור, כולל הזדמנויות כמו בדיקות עור על ידי רופאי עור, חינוך למוצרים וחלוקת  דוגמיות.

 

אסתר גרסיה, מנכ"לית CeraVe ארה"ב מסרה: "אנו נרגשים לחבור לNBA  מכיוון, שכמוהם, אנו מאמינים בשיפור ביצועים וwell-being .  לדבריה: "מטרת הליבה שלנו היא להנגיש טיפוח יעיל שפותח על ידי רופאי עור לכולם. השותפות שלנו עם הNBA  היא הזדמנות מרגשת להגיע לקהל עצום באמת — כזה שהוא נלהב, מעורב ומגוון להפליא, וכזה שמעריך באמת ביצועים, במיוחד כשזה מגיע למחסום העור הראשון שלהם, מכף רגל ועד ראש. מעבר למוצרים, המחויבות שלנו היא להניע שיחה חיונית על בריאות העור והקרקפת על ידי הרחבת הגישה לרופאי עור לכולם וטיפוח תרבות הוליסטית של טיפול עצמי המעצימה את כל קהילת הNBA  על המגרש ומחוצה לו."

שיתוף פעולה בין מותג הדרמוקסמטיקה סרווה לNBA צילום יחצ חול

פאולו פסטור, סמנכ"ל פיתוח עסקי גלובלי ב – NBA מסר: "שותפות זו משקפת את מחויבות הNBA  להרחיב את היצע הלייף סטייל וה wellness שלה. ,שותפת טיפוח העור הרשמית שלנו המותג   CeraVe מביא  מומחיות מהימנה וחדשנות שיווקית המסייעת לקרב את חווית ה NBA  לאוהדים בכל מקום שהם נמצאים."

 

לדברי גיא דנמן, מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "אנו מאמינים שחיבור לליגת הכדורסל הטובה בעולם וחדשנות דיגיטלית דרך גיימינג היא המפתח להבנה וטיפוח של הדור הצעיר של הצרכנים. באמצעות שילוב המותג CeraVe בפלטפורמות השונות של ה NBA אנו נציע חווית משתמש ייחודית המשלבת בין בידור לחינוך, ונקדם את חשיבות שמירת העור וטיפוחו בקרב הדור הצעיר.

CeraVe הנו המותג המומלץ ביותר על ידי רופאי עור בארה"ב. המותג נוסד בשנת 2005 ופותח עם רופאי עור והוא הראשון והיחיד המציע קו מוצרים שלם המכיל סרמידים חיוניים וטכנולוגיית MVE המסייעת לשקם את מחסום ההגנה הטבעי של העור. ל CeraVe  קו שלם של מוצרי טיפוח עור העוקבים אחר השלבים המומלצים על ידי רופאי עור: ניקוי, טיפול, לחות והגנה. מטרת המותג היא לספק טיפוח עור טיפולי לכולם.

 

הNBA  ה-National Basketball Association (NBA) הוא ארגון ספורט ומדיה גלובלי שמשימתו לעורר השראה ולחבר אנשים בכל מקום באמצעות כוח הכדורסל. בנוי סביב חמש ליגות ספורט מקצועיות: ה-NBA, WNBA, NBA G League, NBA 2K League  Basketball Africa League

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here