קרדיט צילום: יחצ

סרום רטינול: Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum 

סרום לחידוש מראה העור, הפחתת מראה הקמטים ועידון מרקם העור – לשימוש יומיומי

Kiehl's – מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע לאביב 2024  סרום רטינול לחידוש מראה העור המכיל רטינול במיקרו-מינון לשימוש יומיומי – Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum, מתאים לכל סוגי העור, לרבות עור רגיש.

סרום הרטינול, בעל פורמולה חדשנית, במינון יומיומי מדויק המעניקה יתרונות אנטי אייג'ינג נראים לעין, תוך צמצום תופעות הלוואי הלא נוחות אשר קשורות לפורמולות רטינול מסורתיות – גם בשבועיים הראשונים לשימוש. בהתבסס על הערכה קלינית, (הפורמולה, עליה הוגשה בקשה לרישום פטנט), מעניקה יעילות קלינית: 100% מהמשתמשות מראות הפחתה בקמטים, 90% מציגות שיפור במיצוק, ו-94% מציגות מרקם מעודן תוך 12 שבועות של שימוש.1

רטינול נחשב בעיני רופאי העור כגביע הקדוש של המרכיבים לטיפוח העור בשל היכולת הייחודית והמוכחת קלינית שלו לשפר באופן נראה לעין קמטים וסימני הזדקנות עיקריים אחרים על ידי הגברת ההתחדשות של השכבה החיצונית של העור, ושיקום הצפיפות והמיצוק של העור.

קרדיט צילום: יחצ

סרום הרטינול, בהשראת הגישה הרפואית של "מיקרו-מינון", דהיינו נטילת מרכיבים רבי עוצמה במינונים נמוכים ומדויקים, הסרום החדש והחדשני של קיל'ס מכיל מינון מדוד בקפידה של רטינול המסייע להמריץ ללא הרף את התחדשות התאים על השכבה החיצונית של העור. עם כל מינון עוצמתי יומיומי, תאים חדשים נעים בהדרגה אל השכבה החיצונית של העור עבור מראה רענן ומחודש של העור.

בבדיקת נסייניות:2 אחרי 4 שבועות הקמטים נראים מופחתים, אחרי 8 שבועות העור נראה מוצק יותר, 90% מהמשתמשות מסכימות שהעור מרגיש נוח אחרי השימוש, לרבות נסייניות שהשתמשו ברטינול בפעם הראשונה.

לצד רטינול טהור, מרכיב הדגל, הפורמולה החדשנית מכילה סרמידים ופפטידים על מנת לסייע לחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור, על מנת לסייע בהפחתת תחושות האי נוחות בעור לרבות מראה אדמומי, יובש וקילוף העור.

אופן השימוש: יש למרוח מינון של לחיצה אחת מהסרום על עור נקי, ואחריו קרם לחות ליום עם מקדם הגנה SPF רחב טווח לקבלת התוצאות הטובות ביותר. מתאים לשימוש גם בלילה.

ניתן למרוח את הסרום הזה גם על אזורים אחרים בהם עלולים להופיע סימני הזדקנות העור כולל אזור העיניים, הצוואר, אזור המחשוף וגב כף היד.

מחיר לצרכן: 349 ₪ 50 מ"ל

מחיר לצרכן: 229ש"ח, 30 מ"ל.

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק , האינסטגרם ובחנויות הרשת:

https://www.instagram.com/kiehlsisrael/

https://www.facebook.com/KiehlsIsrael/?ref=br_rs

ניתן להשיג בחנויות המותג: קניון רמת אביב תל אביב, קומה 2 / טלפון: 03-6053677 , דיזינגוף סנטר תל אביב, קומת כניסה / טלפון:  03-5221417 , TLV FASHION MALL בקומת 1- / טלפון: 03-7397377 , עופר גרנד קניון חיפה קומה 2 / טלפון: 04-8122400 , קניון מלחה ירושלים קומה 1 / טלפון: 02-9412074 , סופר פארם ביג אילת, סופר פארם הנגב, סופר פארם השרון , סופר פארם חורב, סופר פארם גלרי ראשל"צ ואתר האונליין של סופר פארם.

לפרטים נוספים: ענת דאוס 0545716111, 03-6360007

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here