צילום קית גלסמן

הטמפרטורות בחוץ עולות וזה מצריך שימוש במוצרים ייעודיים לעמידות גבוהה. הלחות בישראל בעונת הקיץ לא מיטיבה עם האיפור שלנו במהלך היום, לעבודה או לבילוי בערב. על מנת לשפר את עמידות המייקאפ הנחשב לבסיס האיפור ובכדי לנטרל ברק שומני, רשת SACARA משיקה את מייקאפ פיקסר&פריימר.

המייקאפ פיקסר&פריימר החדשני מכין את העור להנחת האיפור בצורה הטובה ביותר והתוצאה: מראה עור זוהר ואחיד.

מכיל תמצית מלפפונים, קמומיל ותה ירוק המעניקים לחות והרגעה לעור הפנים. התכשיר מרענן, מפחית נפיחות ומקל על גירוי, כוויות שמש ואדמומיות. בשילוב תמציות מן הטבע, ויטמינים נוגדי חמצון להגנה מנזקי השמש, קופאין אשר מעיר ומאיר את עורנו תודות להמרצת זרימת הדם, חומצה היאלרונית בעלת תכונות אנטי דלקתיות, שמירת לחות, עידוד ייצור קולגן לגמישות והתחדשות התאים.

צילום קית גלסמן

המייקאפ פיקסר&פריימר בעל מרקם נעים במיוחד, הנספג בקלות ומעצים את הפיגמנטים המונחים על הפנים כמו צלליות וסמקים ומעניק עמידות לאורך זמן.

טיפים לשימוש ממאפרת הבית של רשת סאקרה: 1. לפני הנחת שלבי הטיפוח והאיפור, רססי את המייקאפ פיקסר&פריימר על עור פנים נקי במרחק של 15 ס"מ מהפנים. 2. הניחי למוצר לרענן ולהעיר את פניך ולהכינו לקבלת כל שלבי הטיפוח והאיפור. 3. בסיום כל שלבי האיפור, כמוצר אחרון בתהליך, רססי שוב את פניך במרחק של 15 ס"מ, במטרה להעניק לחות וריכוך לאיפור למראה זוהר וטבעי יותר. 4. רצוי לרסס את המוצר במהלך היום להתרעננות ולשיפור הנראות האיפור.

מחיר לצרכן: 39.90 ₪
תכולה: 50 מ"ל

להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובאתר SACARA

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here