צילום: יחצ סאקרה

הפעילות מבוססת על משפטי תוכן שנכתבו במיוחד ע"י הדר טל המשלבים את סיפור המותג, כגון: "יופי לא נמדד בעור שלך אלא באור שלך", "זה לא מה שאת שמה על הפנים זה הפנים", "לפני שאת מסתכלת במראה ומתאפרת תודאי שאת מסתכלת במראה ומתפארת", ועוד…

רשת הקוסמטיקה והטיפוח SACARA יוצאת בשיתוף פעולה עם יוצרת התוכן הדר טל בעלת עמוד האינסטגרם "Words without Filter" , בסימן העצמה נשית. במסגרתו השת"פ יצרה הדר משפטי העצמה נשית הסובבים סביב סיפור המותג של SACARA ומעודדים דיון עמוק במושג יופי וחשיבה חיובית.

משפטי ההעצמה יודפסו על מארזי האונליין, גלויות ואלמנטים נוספים שיוחלקו בסניפי הרשת ובכל רכישה באתר. כמו כן המשפטים ישולבו בכל הנכסים הדיגטאלים והסושיאל של המותג בין היתר תערך בעמוד האינסטגרם של SACARA סדרת לייבים עם הדר טל על הצורך ליצור מחשבה חיובית ולדון סביב המושג מה הוא יופי.

עידו לביא סמנכ"ל השיווק ברשת SACARA : "כחלק מהשאיפה שלנו כמותג, לחזק את תחושת הביטחון של הלקוחות שלנו, יצרנו פעילות המשלבת תכנים הפותחים דיון ומהרהרים במושגים 'יופי', 'שלמות' ו'ביטחון'.
כל שיח על יופי לא יכול להתקיים רק סביב חיצוניות. וכך בפעילות עם הדר טל, שאפנו להביא לידי ביטוי רבדים נוספים שביכולתם לחזק את תחושת הביטחון של הלקוחות שלנו, מעבר למטרה העיקרית שלנו שהיא הנגשת מוצרי ביוטי איכותיים במחירים נגישים.

בין משפטי ההעצמה שיובילו את המהלך: "לפני שאת מסתכלת במראה ומתאפרת תודאי שאת מסתכלת במראה ומתפארת", "יופי לא נמדד בעור שלך אלא באור שלך", "זה לא מה שאת שמה על הפנים זה הפנים", "הדבר היחיד שאת צריכה לעשות כדי להיות יפה זה להבין שאת לא צריכה לעשות דבר את כבר", "אהבה עצמית זה להבין שאיפור יכול לשנות את איך שהעיניים שלי נראות אבל רק אני יכולה לשנות את מה שהעיניים שלי רואות" ועוד.

כוכבת הרשת הדר טל בעלת עמוד האינסטגרם "מילים ללא פילטר" עם 105 אלף עוקבים. טל כותבת תובנות, משפטים קצרים וטקסטים מתוך מסע החיים שעברה, תוך התמקדות בהתמודדות והיכולות לצלוח קשיים כמו אובדן, גמגום, קשיים חברתיים, אנורקסיה והפרעת אכילה. העמוד "מילים ללא פילטר" ברשת החברתית, מרכז את התובנות שרכשה, מתוך עולמות של פסיכולוגיה חיובית, התפתחות אישית, מוטיבציה ועזרה עצמית.

חברת SACARA היא חברת הקוסמטיקה הוהטיפוח המובילה בישראל. הרשת מונה 70 חנויות בפריסה ארצית. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצרים איכותיים במחירים נגישים בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

צילום: יחצ סאקרה
צילום: יחצ סאקרה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here