צילום: סטפני מגין

הטרנד, שהחל בטיקטוק ושוטף את רחובות בירות האופנה, משדר סטייל וייחודיות ומתאים לבעלות שיער בלונדיני, או כזה שעבר גוונים או הבהרה. המראה: בלונד בהבזק אפרפר- סגלגל, המזכיר את מראה אם הפנינה

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק 5 גווני פנינה חדשים, מסדרת הצבע האסידי "דיה לייט", המיועדת לשטיפה לאחר גוונים

מותג השיער המקצועי המוביל בעולם לוריאל פרופסיונל משיק בימים אלה את הטרנד החם בעולם השיער: FRENCH BALAYAGE PEARL, מראה של גווני בלונד ("בליאז'") בעלי גימור אפרפר – סגלגל, המזכיר הבזק מרהיב של פנינה. בליאז' הפנינה הצרפתי נצפה רבות בסושיאל מדיה, ואומץ בחום על ידי מביני העניין.

כחלק מהתפשטות הטרנד, לוריאל פרופסיונל מציגה מענה מקצועי בסלונים: DIA PEARL, שהם 5 גוונים חדשים מסדרת DIA LIGHT, המשמשת כשטיפה לאחר גוונים או להוספת רלפקט לשיער. בעזרת טכנולוגיה חדשנית, דיה פרל מאפשרת יצירת רפלקט (הבזק) פנינה מרשים ומתוחכם לשיער שעבר הבהרה.

משפחת DIA LIGHT (דיה לייט), הידועה כסדרת צבע מקצועי, מבוקשת ויוקרתית, נמצאת בשימוש בסלוני השיער המובילים בעולם. דיה לייט כעת מתרחבת, ומציעה את תת הסדרה DIA PEARL- עם 5 גוונים חדשים בעלי רפלקט פנינה, ליצירת גימור פנינתי וטרנדי המלווה בזוהר. מדובר בפתיחת אפשרויות יצירתיות חדשות למעצבי השיער וללקוחות כאחד. מדובר בגוונים המשלבים מראה קלאסי וחדשנות עם אינטרפרטציות למראה אופנתי, מלא שיק וסטייל, עם קריצה לזוהר התת ימי.

שי דוק, מעצב שיער מוביל בישראל שהתנסה בגוונים החדשים מוסר: "העבודה עם "דיה לייט פרל" של לוריאל פרופסיונל מאפשרת לנו, מעצבי השיער, חופש יצירתי לבטא את רצונות הלקוחות שלנו, עם ביטחון מלא בתוצאה מושלמת וחסרת פשרות."

השקת הגוונים החדשים מדגישה את מחויבותה של לוריאל פרופסיונל לחדשנות ולאיכות בתחום צבעי השיער המקצועיים. את הטרנד FRENCH BALAYAGE PEARL בפרט, ואת גווני סדרת "דיה לייט" בכלל, ניתן לבקש במסלוני לוריאל פרופסיונל ברחבי הארץ.

צילום: סטפני מגין
קרדיט: לוריאל

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here