צילום: שי פרנקו

פטנט חדשני: ארכיטקטורה של העור
סדרה טבעית המסייעת לעור לבנות את עצמו מחדש
מעניקה גמישות, תחושת נפח ומראה עור זוהר ומתוח
97% מרכיבים טבעיים

אחריות סביבתית- מיכל הניתן למילוי מחדש

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק את סדרת ליפט אינטגרל החדשה, פטנט חדשני, מבוססת על 97% מרכיבים טבעיים, מסייעת לעור לבנות את עצמו מחדש – ארכיטקטורה של העור ומעניקה מראה עור מתוח, מלא לחות, נפח וזוהר, מרקמים קלילים והתאמה עדינה גם לעור רגיש.

מוצרי הסדרה מגיעים במיכל הניתן למילוי מחדש בהתאם לערך מרכזי של ליראק פריז הדוגל במחויבות סביבתית ואקולוגית.
סדרת ליפט אינטגרל החדשה פועלת על חידוש הקולגן, האלסטין וכוללת חומצה היאלורונית מקופסלת ומשולשת. בנוסף, גליקופרוטאין, חלבון המצוי בתוך שכבות העור, אנטי דלקתי ומחבר את שלושת האלמנטים יחד על מנת לשקם את מבנה העור, זהו אפקט משולב ליצירת גמישות, מוצקות ומתיחה לעור. יעילות קלינית מוכחת: -10% ירידה בנפח הקמטים תוך 15 דקות מהמריחה, -24% ירידה בכמות הקמטים לאחר 28 ימים.

איך זה עובד?

סדרת ליפט אינטגרל החדשה שואבת השראתה מעולם הארכיטקטורה, בו המבנים מתבססים על עמודים תומכים וקורות, הסדרה החדשה כוללת גליקופרוטאינים אשר מסייעים ליציבות העור ומשמשים תומכים לרכיבים החיוניים בו כמו אלסטין, קולגן וחומצה היאלורונית. ליפט אינטגרל החדשה מסייעת לעור לבנות את עצמו מחדש.

סדרת ליפט אינטגרל החדשה מתבססת על חידושים מדעיים ושלושה פטנטים דרמו קוסמטים, המספקים איזון על ידי חיזוק האלמנטים המבניים של התא. שיפור העור ובניה מחדש נעשית על ידי סינתזה של שני אלמנטים חיוניים הפועלים כעמודי התווך: קולגן, שאחראי על יציבות העור ואלסטין, המעניק לרקמות את הגמישות. החדשנות בסדרה החדשה היא בהתמקדות ביסודות המשלימים שלהם, המבטיחים את המבנה כולו, מחזקים את העור על ידי יצירת חיבורים בין העמודים הללו: פיברילין משולב עם אלסטין, בעוד פיברונקטין מייצב את רשת הקולגן. בדרך זו, העור, באופן טבעי לחלוטין, מקבל את חיזוק המבנה באמצעות אלמנטים חיוניים, ויוצר גמישות ומתיחה עם היסודות המשלימים.

שלושה פטנטים חדשנים בסדרה מסייעים לחיזוק רכיבי בסיס אלו ולפרוטאינים שלהם: הראשון הוא תמצית צבעוני שחור, המגדיל את הסינתזה הטבעית של אלסטין, ב-75% ואת הפיברילין, המיקרו-אלמנט המשויך לו, ב-49%. העור מקבל גמישות ומתח. התוצאה: מראה מתוח יותר ומלא חיים. השני הוא ורד RNA – 100% טבעי, מופק משיח וורדים, מפעיל מחדש את הסינתזה הטבעית של קולגן ומגדיל אותה ב-26% . פיברונקטין, המיקרו-אלמנט הקשור לו, מוגבר ב-40% . התוצאה: העור מוצק יותר ומקבל תמיכה רבה יותר.

נפח ולחות מתמשכת לתאים מתקבלים מפטנט נוסף: חומצה היאלורונית משולשת ומקופסלת המהווה מקור לחות עיקרי של תאי העור ומתפקדת כספוג ביולוגי הנקשרת למולקולות של מים על העור וכך מתאפשרת חדירה לעומק שכבות העור. תורמת לשמירת המים עד פי 1000 מגודלה ויצירת נפח וצפיפות למראה חיוני וזוהר.

מוצרי סדרת ליפט אינטגרל:
סרום חדשני להרמה לפנים: ממצק, מעניק לחות, מחליק קמטים וקמטוטים.
תכולה 30 מ"ל מחיר 369 ₪
קרם יום מחדש לפנים ולצוואר: ממצק, מעניק לחות, מחליק קמטים וקמטוטים.
תכולה: 50 מ"ל, מחיר 349 ₪
קרם לילה מחדש לפנים ולצוואר: משקם, מזין , מחליק קמטים ומעניק נפח לפנים.
תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 349 ₪.
קרם עיניים וסביב השפתיים: ממצק, מהדק, מחליק קמטים וקמטוטים, בעל אפקט הרמה.
תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 239 ₪

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

לפרטים- זיוה וייס- 054-6320094, 03-6360009

צילום: אסף לוי
צילום: שי פרנקו
צילום: יחצ חול

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here