צילום יחצ

אחד הימים המיוחדים בחייה של כל אישה הוא יום החתונה. אנחנו חולמות על השמלה, על המקום בו יתקיים האירוע, חלקנו אפילו מפנטזות על החצי השני המושלם שלנו שיעמוד איתנו מתחת לחופה.
יום החתונה הוא האירוע המושלם שמאפשר לכלה לזהור. היא רוצה להיראות יפהפייה אבל גם רוצה להיות קורנת, בטוחה בעצמה, סקסית אך קלאסית. כל העיניים נשואות אליה, וחשוב לה להקרין ביטחון בלי אף דאגה בעולם. היופי הזה יתועד בזיכרונות ובתמונות שיישארו איתה כל החיים.
לאורה צ'אקון גארבטו , מנהלת הדרכת תזונה חיצונית בהרבלייף, מעניקה טיפים ועצות כיצד להתכונן ליום החתונה עם כמה שפחות מתח:
• תיכנון מקדים: בוקר החתונה הוא לא הזמן המומלץ להתנסויות חדשות בעיצוב השיער, באיפור – בכל דבר בעצם. שמרו על הדברים פשוטים וקרובים ככל האפשר לאזור הנוחות. נסו ליצור מראה קלאסי, לא טרנדי. תכנון המראה מראש לפני החתונה יעזור להימנע ממתח מיותר ולהיראות נפלא.

צילום יח"צ

• התנסות: התנסו בסגנונות שיער שונים שישלימו את סגנון השמלה וההינומה. חשבו על התמונות שהייתן רוצות לראות, וחשבו שכאשר תסתכלו אחורה על אלבום החתונה בעוד 20 שנה מהיום, האם תגידו, 'וואו, כמה חמודים היינו' או 'אוי, אלוהים – מה חשבנו לעצמנו?'

שיער:

• הסתפרו והפטרו מקצוות שיער מפוצלים או יבשים כדי לשמור על השיער שלכן רך ובריא. הקפידו לבצע כל שינוי בשיער כ-3-2 שבועות לפני החתונה כדי להבטיח שביום האירוע הוא ייראה רענן וטבעי.
• חפפו את השיער יום לפני – ולא בבוקר החתונה. השמנים בשיער רק יעזרו לתסרוקת (במיוחד לשיער מתולתל) להישאר במקומה ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. קשה יותר לעצב שיער שזה עתה נחפף.
• בחרו בקפידה מעצב שיער מקצועי ליום האירוע. היפגשו אתו כשבוע-שבועיים לפני מועד החתונה לתסרוקת ניסיון והביאו איתכן את ההינומה ותמונה של השמלה, זה יקל עליו את ההתאמה האישית של התסרוקת. לאחר שעשיתן תסרוקת ניסיון צלמו תמונות מכל זווית. והתייעצו עם המעצב- ייתכן שתרצו להוסיף אביזרי שיער או לשנות את התסרוקת לאחר טקס החופה.

פנים:

• ניקיון- לא משנה מה הייתה שגרת טיפוח העור עד עכשיו – כשהחתונה מתקרבת – הימנעו מללכת לישון בלי ניקוי יסודי של העור. הסירו את כל שאריות האיפור, במיוחד מסקרה, לפני השינה. אפילו לילה אחד של שינה עם איפור עלול להשאיר את העור עם מראה עמום, יבש ולא בריא. לכן, נקו את העור היטב במים חמימים עם תכשיר ניקוי פנים המתאים לסוג עורכן כשלב ראשון ליצירת מראה זוהר.

• לחות, לחות ועוד לחות- העור נראה תמיד במיטבו כשהוא מוזן בלחות. לעולם אל תלכו לישון בלי להניח קרם לילה עשיר שיזין את העור בלחות בזמן שאתן ישנות. בבוקר, לאחר הניקוי, הקפידו להשתמש בקרם לחות ליום כדי לשמור על העור רך וגמיש. וזכרו, אם אתן נחשפות לשמש, הקפידו להשתמש במוצר המכיל SPF כדי להגן על העור מקרינת השמש ולמנוע הזדקנות מוקדמת.

• טיפול נקודתי- טפחו את העור העדין מסביב לעיניים. דמעות של התרגשות, שנת לילה לא מספקת וכמה כוסות יין עלולים לגרום לעיניים להיראות עייפות. לכן, הקפידו לטפח את העור העדין מסביב לעיניים הרבה לפני היום הגדול. השקיעו בג'ל עיניים ממצק שמסייע בהידוק העור העדין מסביב לעיניים לשימוש בשעות היום, וחפשו קרם עיניים עשיר בלחות לשימוש לפני השינה. ומה שלא תעשו, אל תשכחו להשתמש במסקרה עמידה במים.

• הסירו תאי עור מתים – הסירו תאים מתים פעם בשבוע עם פילינג. זה נפלא לעור, ויסייע גם לאיפור להישאר זמן רב ולהיראות חלק ורענן יותר. אל תעצרו בעור הפנים. הקפידו על פילינג בכל האזורים החשופים. ידיים, מרפקים, ברכיים, רגליים, כפות רגליים, אל תשכחו אף אזור. עם פילינג טוב ואחריו קרם לחות נהדר, העור יהיה רך, חלק וזוהר.

• איפור נכון- העדיפו פלטות צבע רכות וטבעיות ונסו להימנע מגוונים כהים ונועזים. מאפר מקצועי יידע ליצור את המראה המחמיא ביותר לתווי הפנים ולסוג העור שלכן.

• תיק "תיקונים מהירים"- בתיק קטן שתביאו איתכן לאירוע ארזו איפור לטאץ'-אפים, לק בגוון שבחרתן, דיאודורנט, סוכריות מנטה לריענון הנשימה ואפילו זוג נעליים נוחות ו/או זוג גרביונים נוסף. ארזו כל מה שתוכלו לחשוב עליו שיוכל לעזור לכן להפחית מתח.

• פעילות זוגית- טיפ שירגיע את כל המערכות.. לקראת היום הגדול, נסו להפחית מתח ביחד למשל: עיסוי זוגי, זמן איכות זוגי בארוחת ערב שקטה בבית, צפיה בקומדיה קלילה. שמירה על רוגע בתקופה כל כך לחוצה תחזק את הקשר הזוגי ותהפוך את כל החוויה, מתחילתה ועד סופה, לבלתי נשכחת אף יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here