צילום: יחצ סופוויב

המחקר הקליני שביצעה החברה הוכיח שיפור בהופעת צלקות אקנה בקרב 97% מהנבדקים.

היקף שווי השוק הגלובלי של טיפול בצלקות אקנה צפוי להגיע לכ-4.9 מיליארד דולר עד שנת 2029.

לו סקפורי, מנכ"ל חברת סופווייב: "אישור ה-FDA לטיפול בצלקות אקנה מציין אבן דרך חשובה נוספת בבניית מעמדה המוביל של סופווייב בפיתוח ושיווק פתרונות פורצי דרך לטיפולים אסטטיים לא חודרניים. התפוצה הגבוהה של צלקות אקנה ומגבלות הטיפולים הקיימים לטיפול בהן יוצרים הזדמנות עיסקית משמעותית לסופווייב, לרופאים שרכשו את מוצרי החברה ולרופאים שירכשו אותה בעתיד. מעבר לתפוצה הגבוהה של צלקות אקנה במדינות כמו ארה"ב ואירופה השוק האסייתי מהווה הזדמנות עיסקית בולטת כיוון שההערכה היא ש-1 מכל 4 בוגרים באסיה סובל מצלקות אקנה. הטיפול שסופווייב מציעה, מהווה בשורה חשובה מכיוון שהטיפולים הקיימים בשוק מוגבלים ביעילותם ובשל הסיכון לפיגמנטציית יתר של העור. אנחנו מעריכים שהרחבת מגוון הטיפולים האפשריים באמצעות מכשיר ה- SofwaveTM של החברה תתמוך בהמשך ההתרחבות המואצת של סופווייב בשנים הבאות".

חברת המכשור הרפואי האסתטית סופווייב (Sofwave), מדווחת היום על אבן דרך נוספת בפעילותה. החברה מעדכנת על קבלת אישור ה-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקאי, להרחבת אפשרויות הטיפול באמצעות טכנולוגיית ה- SUPERBTM של החברה, גם לשיפור מראה צלקות האקנה.
על מנת לתמוך בבקשה לאישור ה-FDA, ביצעה סופווייב מחקר קליני בקרב 67 מטופלים ומטופלות ב-4 מרכזים רפואיים שונים בארה"ב. תוצאות הניסוי הדגימו את בטיחות ויעילות הטיפול, כאשר 97% מהמשתתפים שטופלו, הראו שיפור במראה של צלקות אקנה לאחר 3 סבבי טיפול. היקף שווי השוק הגלובלי של טיפול בצלקות אקנה צפוי להגיע לכ-4.9 מיליארד דולר עד שנת 2029.

האישור לטיפול בצלקות אקנה הינו בנוסף לאישורי ה- FDA שקיבלה החברה, ובניהם: אישור לשיפור מראה הצלוליט, לטווח הקצר, אישור לטיפול לא פולשני לשיפור קמטי הפנים והצוואר ואישור לאינדיקציות נוספות עבור הרמה של הגבות והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר (Lax submental tissue), ובאזור הצוואר. בנוסף, קיבלה החברה אישור FDA לשיווק אפליקטור (ידית הטיפול) ה- Precise, המאפשר גישה נוחה לטיפול באיזורים קטנים ומקומרים.

חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסתטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי. המוצר והטכנולוגיה היחודיים שפיתחה החברה ממצקים ומחליקים את עור המטופלים, מורידים את רמת הקמטים, מאפשרים שינוי במראה הפנים והצוואר ע"י הרמת גבות, ומדגישים את מראה הסנטר. כל התוצאות האסתטיות האלה מושגות בטיפול לא פולשני שאינו פוגע בשכבה החיצונית של עור המטופל.

נוסף לטיפולי הפנים והצוואר עוסקת החברה בהרחבת השימושים הקליניים של הטכנולוגיה שלה לאיזורים אחרים בגוף, ואישור ה-FDA לשיפור מראה הצלוליט לטווח קצר הוא דוגמא חשובה לפעילות החברה בתחום בעל פוטנציאל עסקי משמעותי שמחפש פתרונות יעילים ולא חודרניים. בשנת 2021 הנפיקה החברה את מניותיה בבורסה לניירות ערך בת"א ופועלת באמצעות החברה וחברות הבנות שהקימה בארה"ב ובאנגליה. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר דירקטוריון החברה ומייסד שותף שלה הוא ד"ר שמעון אקהויז.

מסמך זה מסכם את עיקרי הדיווח של החברה, לצורך הנגשת תמצית המידע הרלבנטי, כפי שאושר על ידי החברה. מסמך זה אינו מהווה תחליף לעיון בדיווח המלא, כפי שפורסם רשמית על ידי החברה באתר רשות ני"ע ו/או באתר הבורסה ו/או באתר החברה, והכולל מידע נוסף, לרבות אזהרות משפטיות. אין לראות במסמך זה המלצה ו/או ייעוץ לרכישת ני"ע, ביצוע השקעות או עסקאות כלשהן בני"ע.

צילום: יחצ סופוויב
צילום: יחצ סופוויב
צילום: יחצ סופוויב

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here