טרנד הציפורניים שכובש את העולם לקראת אביב קיץ 2021 | צילום: יחצ חול

מאת מאיה לזר, מנהלת הדרכה אסי

בכל תחילת עונה, מובילות דעת קהל, עוקבות אחר הטרנדים שמתעדכנים ומשתנים. אל דאגה, כמובן שלצד הטרנדים, תמיד נוכל למצוא גם את הקלאסיקות שנשארות ומלוות אותנו לאורך זמן בכל תחומי הביוטי ולעיתים נראה על אותן הקלאסיקות קריצות נועזות וייחודיות לעונה ספציפית. כך גם בטרנדים של הציפורניים..

 

הטרנדים נקבעים מעונה לעונה על פי מגוון גורמים המשפיעים על אותה התקופה. החל מהטבע על שלל גווניו, מזג האוויר המשפיע על הנראות הכללית ומצבי הרוח, מצבים כלכליים ופוליטיים ובעצם כל אירוע דומיננטי שמקיף את כולנו.

 

השנה, אסי מכתיב טרנדים  לציפורנים שכובש את העולם לקראת אביב קיץ 2021. מדובר בלא אחר מאשר הסרט "אישה צעירה מבטיחה" שזכה בדיוק בתחילת העונה, באוסקר בקטגוריית התסריט הטוב ביותר. גם מבלי לראות את הסרט, תוכלו להבין מצפייה זריזה בטריילר איך הסרט הזה מכתיב לנו את טרנד הציפורניים הנוכחי. כבר בטריילר מוצגות ידיים עם ציפורניים מטופחות ומניקור בגווני פסטל צבעוניים כשכל אצבע צבועה בגוון שונה לחלוטין.

 

החלק הכי כייפי בטרנד הזה, זה שהכל הולך והכל בא בחשבון. הטרנד הזה חוסך לכן את הבחירה וההתלבטות של איזה גוון מתחשק לכן הפעם ומאפשר לכן להחליט שלא להחליט.

 

בעצם, ככל שהגוונים יהיו שונים וקיצוניים זה מזה, ככה יותר טוב. זה אולי נשמע לכן קצת מוזר, אך אחרי שתנסו את זה פעם אחת תתאהבו ולא תרצו להפסיק. ככל שהשילובים פרועים יותר, כך המראה יותר מדליק ומשתלב יותר טוב אחד עם השני. הכלל היחיד ששומר על הטרנד הזה הוא לבחור בגווני פסטל ולא להתפתות לגווני ניאון, מאט ואחרים. כמובן שאפשר להמשיך ולהתפרע עם הטרנד ולגוון גם בין הידיים, כשכל יד צבועה באופן שונה לפי הגוונים שמתחשק לכן.

 

יש כמובן מי שייקחו את הטרנד הזה צעד קדימה וישלבו את הצבעוניות הפסטלית בקישוטי ציפורניים שונים על בסיס של ציפורן שקופה ומבריקה. אפשר להשתמש בגוונים שבחרתן ולמרוח אותם כפרנץ' בקצוות הציפורניים, על חצי מהציפורן באופן מאונך או אלכסוני, בפסים ונקודות ובכל אופן שעולה על דעתכן תוך שימוש בגוון פסטלי שונה עבור כל ציפורן וציפורן.

 

אז זה בדיוק הזמן לארוז את הצבעים הכהים של החורף, את גווני הניאון הזוהרים שנשארו לכן משנה שעברה ולרענן את מלתחת הציפורניים שלכן לקראת הקיץ בגווני פסטל שונים ומיוחדים!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here