הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות היעילות ביותר למאבק בשיער גוף מיותר, הן אצל נשים והן אצל גברים. טיפולי הסרת שיער בלייזר אפקטיביים בכל אזורי הגוף, כשהמקומות המבוקשים ביותר להסרת שיער הם רגליים, זרועות, בתי שחי, מפשעות, בטן, חזה וגב (אצל הגברים האזורים המבוקשים הם שלושת האחרונים, ואילו רוב הנשים מגיעות לטיפולי הסרת שיער בלייזר באחד מארבעת האזורים הראשונים).

הסרת שיער בלייזר – הכי טוב בחורף

העונה המומלצת לטיפולי הסרת שיער בלייזר היא החורף, וזאת בעיקר על-מנת שבקיץ, אז גופנו חשוף הרבה יותר, הוא כבר יהיה חלק ומושך. בנוסף, ישנן שתי סיבות שהופכות את הטיפול בחורף לאפקטיבי יותר: צבע העור והחובה להימנע מקרינת שמש אחרי סדרת טיפולי הסרת שיער בלייזר.

צבע העור והשפעתו על אפקטיביות הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר מבוססת על פגיעה – ממוקדת במיוחד ומדויקת "על האגורה" – במלנין. הסיבה לכך שקרן הלייזר פוגעת במלנין שבבסיס השערה ולא בעור, היא ההתמקדות שלה בצבע כהה. בקיץ, גם אצל בהירי העור שבינינו, ישנו שיזוף שמכהה את העור, ושיזוף זה עלול להסיט את קרן הלייזר ממטרתה – השערה – אל העור, ולגרום לו נזק. בחורף, לעומת זאת, העור מטבעו בהיר יותר והטיפול אפקטיבי יותר. אין פירוש הדבר שאי אפשר לעבור טיפולי הסרת שיער בלייזר במהלך הקיץ, או שכהי עור מנועים לחלוטין מלעבור כזה טיפול, אולם למי שיש בידיו את הבחירה בין חורף לקיץ, מוטב כי יעבור את הטיפול בחורף.

הצורך בסדרת טיפולים

הסרת שיער בלייזר אינה מהלך חד פעמי. הסיבה לכך היא שבכל רגע נתון יש שערות שאינן צומחות אלא נותרות "חבויות" מתחת לעור, וקרן הלייזר פשוט לא רואה אותן ועל כן גם לא יכולה לחסלן. סדרה בת מספר טיפולים, לעומת זאת, מתוזמנת היטב ועם הפסקות מדודות בין טיפול לטיפול (בהתאם לגודל האזור המטופל ולמידת צפיפות השערות בו), כבר תסלק מחיינו את רוב רובן של השערות הסוררות. מאחר שבקיץ גופנו חשוף, ועל כן חשוב לנו יותר שיהיה חלק למשעי, רצוי להתחיל את התהליך מספר חודשים קודם לכן.

סכנת הקרינה

קרינה רבה מדי של שמש, כולם כבר יודעים, טומנת בחובה סכנות רבות. אבל אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר, הסכנה אף מתעצמת ומומלץ בהחלט להיזהר ולהימנע מחשיפה ממושכת מדי לשמש. בקיץ המגבלה הזאת כמעט בלתי אפשרית, והנה לכם סיבה נוספת מדוע כדאי לעבור את הטיפול בחורף – וכך לאפשר לעור לחזור לעצמו (רק בלי שיער מיותר) עד פרוץ הקיץ.

הסרת שיער בלייזר – האם לצמיתות?

לא. אף מכון או רופא שמכבדים את עצמם לא יבטיחו לכם הסרת שיער לצמיתות, משום שלהבטחה שכזו אין כיסוי, ואין סיכוי שיהיה לה כיסוי. אבל הסרת שיער בלייזר כן מבטיחה תוצאות לטווח הארוך, ובהחלט שווה את ההשקעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here