צילום: יחצ

סדרת האנטי אייג'ינג החדשה מבוססת 100% רכיבים ממקור טבעי ומיועדת למיצוק ושיקום העור, עידוד תהליכי התחדשות תאיים וגוון פנים אחיד ויפה יותר

המותג WELEDA משיק סדרת טיפוח חדשנית ועוצמתית למיצוק העור, המבוססת על רכיבים פעילים חדשניים מהטבע – פפטידים משורש מאקה ושמן זרעי רימונים – ומיועדת למיצוק ושיקום העור, עידוד תהליכי התחדשות תאיים בעור ומראה עור אחיד ויפה יותר.

WELEDA הינה היצרנית המובילה בעולם לטיפוח צמחי-אורגני עם למעלה מ – 100 שנות מומחיות בטיפוח העור. כל המוצרים שלה מבוססים על 100% רכיבים ממקור טבעי והחזון שלה הוא טיפוח בריא של העור לטווח ארוך תוך שילוב רכיבים פעילים מהטבע וצמחי מרפא יעילים לשיקום וחידוש העור ולמראה עור זוהר ובריא.

הסדרה החדשה מכילה שני מרכיבים ייחודיים בעלי יעילות גבוהה: פפטידים משורש מאקה – מעודדים ייצור חלבונים וקולגן הנחוצים לשיפור מראה העור ותומכים בחידוש תאי העור.
פפטידים הם 'אבני הבניין' המרכיבים חלבון, כאשר החיוני ביותר בעורנו הוא הקולגן. עם הזמן היכולת של הגוף לייצר בעצמו פפטידים דועכת והעור הופך עמום יותר ועם קמטוטים. הפפטידים משורש המאקה מחקים את הפעילות הטבעית שהעור היה עושה בגיל צעיר יותר ותורמים למגוון שיפורים במראה העור.
שמן זרעי רימונים – נחשב לאחד מנוגדי החמצון החזקים ביותר בטבע ומסייע לעכב תהליכי הזדקנות בעור. עשיר באנטי אוקסידנטים הנלחמים ברדיקליים החופשיים ובנזקי הזמן של העור.

הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים חדשים לעור הפנים:

סרום רימונים ושורש מאקה למיצוק העור- מאיר את גוון העור ומפחית עומק קמטים וקמטוטים. פורמולה יעילה ביותר עם השפעה מיידית, למראה עור מוצק יותר, זוהר ובעל ברק יפהפה. הסרום נטול שמן ומבוסס על הרכב ייחודי של פפטידים משורש מאקה, אלוורה ודוחן מוזהב, המעודד תהליכי חידוש תאיים ומיץ רימונים נוגד חמצון התומך בהגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים הגורמים להזדקנותו. מפחית באופן מדיד עומק קמטים וקמטוטים ומותיר גוון עור פנים אחיד יותר ויפה.

מחיר מומלץ לצרכן: 169.90 ₪

• מחקר יעילות קליני כעבור 4 שבועות של שימוש יום יומי בסרום:
91% מהמשתמשות הסכימו שהעור מרגיש מוזן בלחות באופן מיידי
84% מהמשתמשות הסכימו שהסרום מאיר את גוון העור

קרם יום רימונים ושורש מאקה למיצוק העור – ליצירת גוון פנים אחיד יותר ויפה, מעניק גלואו לעור. מכיל פפטידים משורש מאקה ושמן זרעי רימונים המסייעים בחידוש תאי העור במהלך היום ועשירים בנוגדי חמצון.

מייצר מראה עור מוצק יותר, זוהר ומלא ברק ומותיר גוון פנים אחיד יותר ויפה. הקרם מסייע גם בהגנה מפני השפעה שלילית של קרינת אור כחול על פיגמנטציה.
מחיר מומלץ לצרכן: 169.90 ₪

• מחקר יעילות קליני כעבור 4 שבועות של שימוש יום יומי בקרם:
91% מהמשתמשות הסכימו שהעור מרגיש רך כמשי
82% מהמשתמשות הסכימו שזוהר העור הטבעי נחשף

קרם לילה רימונים ושורש מאקה למיצוק העור- לחידוש תאי העור במהלך הלילה, מאושש ומשקם את העור. קרם לילה בעל מרקם עשיר, המכיל תערובת של חומרים פעילים דוגמת פפטידים ודוחן מוזהב, המאוששים ומשקמים את העור במהלך הלילה.
מסייע להילחם בנזקי הזמן עם שמן זרעי רימונים ומעודד חידוש תאים למראה עור מוצק יותר ונטול קמטים.

מחיר לצרכן: 169.90 ₪

• מחקר יעילות קליני כעבור 4 שבועות של שימוש יום יומי בקרם לילה:
97% מהמשתמשות הסכימו שהקרם מעניק לעור זוהר בריא

קרם עיניים רימונים ושורש מאקה – להפחתת נפיחות ונראות של כהויות מסביב לעיניים ולהפחתת קמטים וקמטוטים באזור העיניים. הקרם מגן על העור מסביב לעיניים עם פפטידים משורש מאקה ושמן רימונים וארגן ממקור אורגני העשירים בנוגדי חמצון טבעיים, משפר את הזוהר באזור העיניים ומפחית באופן מדיד עומק קמטים וקמטוטים באזור העיניים. בטוח לשימוש עבור מרכיבי עדשות מגע ומיועד לכל סוגי העור.

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪

• מחקר יעילות קליני כעבור 4 שבועות של שימוש יום יומי בקרם עיניים:
75% מהמשתמשות הסכימו שמפחית נפיחות

שמן רימונים ממצק – מיצוק והזנה אינטנסיבית לעור הפנים, להעשרת קרם היום/לילה, או כטיפול STAND ALONE . מעשיר את העור בליפידים ומסייע למיצוק עור הפנים. השמן מכיל תערובת עשירה של 8 שמנים צמחיים, ביניהם זרעי רימון, אבוקדו, דוחן מוזהב, גרעיני משמש וארגן התורמים להתחדשות העור ומפחיתים נראות של קמטוטים וקמטים בעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪

• מחקר יעילות קליני כעבור 4 שבועות של שימוש יום יומי בשמן רימונים ממצק:
30% יותר אנרגיה תאית

צילום: יחצ
צילום: יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here