צילום יעל האן

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אפקטיב קר המצליחה ומשיקה סדרת מגבוני פרמיום להסרת איפור ולניקוי הפנים והעיניים – אפקטיב קר מגבוני הסרת איפור EXTRA SOFT עם הפעולה המשולשת: הסרת איפור עמיד למים, ניקוי עדין ויסודי של עור הפנים והעשרה בלחות.

אפקטיב קר מגבוני הסרת איפור EXTRA SOFT, פרי פיתוח מעבדות המחקר של ד"ר פישר, מתאימים לכל סוגי העור. המגבונים מכילים את טכנולוגית EXTRA SOFT בעלת הכריות הרכות לניקוי עמוק ועדין במיוחד של עור הפנים. כמו כן, המגבונים מכילים פורמולה חדשנית להסרת איפור עמיד במים ביעילות וללא מאמץ. המגבונים מועשרים בתמצית כותנה ואלוורה, ויטמין B5 וויטמין E ואינם מכילים אלכוהול.

מגבוני EXTRA SOFT של ד"ר פישר נבדקו במעבדות חיצוניות ונמצא כי הם מעשירים את עור הפנים בלחות אפקטיבית ל-24 שעות ; כמו כן, המגבונים עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש ונבדקו דרמטולוגית. מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 ש"ח ₪ תכולה: 3*30יח' ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות

סדרת אפקטיב קר של ד"ר פישר הינה סדרת תכשירים המטפלת ומונעת באפקטיביות יובש עור, מעשירה את העור בלחות שלו ומעניקה לעור מראה בריא יותר. סדרת אפקטיב קר כוללת בין השאר קרמי גוף, קרמי ידיים ותרחיצי פנים המתאימים לסוגי העור השונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here