קרדיט CANVA

זה לא נעים לסבול מהתקרחות בגיל צעיר. כל אחד אוהב להיראות טוב ואין ספק כי אובדן של שיער, אצל נשים בעיקר אבל לא רק, מייצר תחושה של חוסר נוחות. אנחנו רואים את העבודה שלנו בתור הדרך הטובה ביותר לאפשר למטופלים ליהנות מצמיחה חוזרת של השיער, באמצעות טכניקות להשתלת שיער. אנחנו מטפלים במי שסובלים מהתקרחות דרמטית וגם במי שעוברים תהליך שיקום לאחר תאונה ומחפשים את הדרך לשתול שיער על צלקת, אשר מונעת מהשיער לצמוח בפנים או בכל מקום אחר.

במאמר הבא נדבר על שיטת FUE , למה היא לא תמיד הפתרון הטוב ביותר ומה בכל זאת אנחנו מציעים למטופלים שלנו. בואו נתחיל.

אנחנו שואלים את המטופלים מספר שאלות

על מנת שנוכל לקבל הכרעה מסודרת, אנחנו רוצים לשאול את המטופלים שלנו את השאלות הבאות:

  1. מה המטרה: יש מי שסובלים מקרחת משמעותית ויש מי שמחפשים תרופה עבור השתלת שיער על צלקת, כלומר, השתלה נקודתית. אם לא נשמע את המטופל לא נוכל לעזור לו.
  2. מה מצבו הבריאותי: צפיפות השיערה והבריאות של המטופל, אלו פרמטרים חיוניים לבחירה נכונה של טיפול. הבריאות שלכם חשובה יותר מכל שיקול אחר ואנחנו תמיד לוקחים אותה בחשבון.

אנחנו כמובן, תמיד נביע את דעתו בפניכם, אבל מי שיקבלו את ההחלטה על המסלול הטיפולי, יהיו אתם ורק אתם.

כמה מילים על הפרוצדורה

כאשר אנחנו עורכים השתלת שיער, אנחנו לוקחים זקיקי שיער בריאים מהאזור התורם, נקודה אחרת בגוף ומשתילים אותם בחזרה אל תוך הקרקפת. ההבדל בין שתי השיטת המוכרות, DHI וFUE זה בכמות הזקיקים אותם אנחנו יכולים לשתול באותה הזמן ובאופן הפעולה. הטיפול השני נחשב ככזה הנעשה במטרה לבצע שינוי נרחב ובמהלכו אנחנו יכולים לשתול מספר זקיקים גבוה יחסית. לעומת זאת, השיטה הראשונה, היא הפופולארית במקרים בהם אנחנו מחפשים איך לשתול שיער בנקודה ספציפית. על צלקת למשל.

האם אפשר להימנע מהשתלת שיער ממש

כן, יש טכניקות המיועדות לעידוד צמיחת השיער. אבל, אתם חייבים לפנות אלינו בזמן. אם לא יהיה שיער בכלל, לא יהיה לנו איך לעודד צמיחה שלו. בדיוק בגלל זה אנחנו משקיעים הרבה מאמץ בניסיון לאפשר ללקוחות שלנו ליהנות מטיפולים מיוחדים לעידוד הצמיחה ולשימור המצב הקיים. במידה ואלו לא מועילים יותר, נפנה לטיפולים אחרים.

קליניקת DNG היא הקליניקה המובילה בארץ להשתלות שיער. אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here