רק מעט יזמיות אופנה הצליחו להמציא את עצמן מחדש בתדירות ובהצלחה של קארין רויטפלד (Carine Roitfeld): החל מדוגמנית, דרך עורכת ווג צרפת שהשאירה חותם, ועד לאייקון אופנה אשר האנסמבלים שלבשה הפכו למסקרנים יותר מהדגמים שהוצגו בתצוגות האופנה אליהן הגיעה. כעת נוחתת סדרת הבשמים של רויטפלד בישראל, ולא, היא ממש לא נמכרת ברשתות הפארם.

תסמכו על רויטפלד שלעורר תשומת לב היא יודעת. עורכת ווג צרפת שאיבדה את משרתה לאחר שהציגה סדרת צילומים פרובוקטיביים ומיניים של הדוגמנית בת ה-10 אז תיילן בולונדו מצליחה לעורר תשומת לב גם עם סדרת בשמים הנושאים את שמה שהושקו תחת השם "שבעה מאהבים" (7 lovers) אשר לא חדל להצית את הדמיון, אך רויטפלד מבטיחה כי הם, ברובם לפחות, בדיוניים.

קרדיט יחצ

את הסדרה רקחה רויטפלד בהשראה משבעה מאהבים וחוויותיה הייחודיות בשבע ערים, ושמותיהם בהתאם: הניחוח 'אורליאן' בהשראת פריז, ג'ורג' בהשראת לונדון, קאר-וואי בהשראת הונג קונג, לורנס בהשראת דובאי, אורסון בהשראת ניו יורק, סבסטיאן בהשראת בואנוס איירס, והניחוח ולדימיר בהשראת סנט פיטסבורג.

בעולם לוותה השקת הבושם בקידום מכירות נועז שכלל תמונות עירום של רויטפלד. למרות שעל פניו נראה כי מדובר בטקטיקת שיווק פרובוקטיבית על פי רויטפלד עצמה: "יש הרבה נשמה בכל בושם. כשאתה יוצר משהו עם כל כך הרבה כנות, זה כמעט מרגיש כמו להיות עירום כי אתה חושף את הנשמה שלך".

בשמי קארן רויטפלד נמכרים בבלעדיות באתר אסנס פרפיום
899 שח' ל- 90 מ"ל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here