קרדיט - Canva

שאיפת חייהם של רבים וטובים מאיתנו היא להישאר צעירים לנצח. אבל מה לעשות שאותת הגיל נראים על פנינו ואת הבעיה הזו אנחנו מגלים כבר בשלהי שנות הארבעים ופעמים רבות אפילו עוד קודם לכן- סימני הגיל שלנו מתחילם להתפזר על פני העור וגורמים לרבים להרגשת אי נוחות. אז מה עושים כדי לשמור על עור צעיר ואולי גם להצעיר אותו במקרה הצורך? פתרון מהפכני ביותר של אנטי אייג'ינג לפנים מבית אוניקס יכול לעשות אתכם מאושרים בין לילה. כן, בדיוק בין לילה, מקסימום בין כמה לילות. למה דווקא לילה? הנה התשובה.

מניעת קמטים והצערת עור

התפקיד העיקרי של חומרים וטיפול אנטי אייג'ינג הוא לשמר את עור הפנים ובמיוחד למצק אותו. הרעיון שעומד מאחורי תהליכים אלו הוא ההבנה שככל שהעור מתבגר הוא נחלש, ומתחיל ליפול ולאבד גמישות וברק. כך קורה שעור הפנים הקורן של שנות העשרים והשלושים נראה קמוט ומרושל כמה עשורים אחר כך, כאילו לא היה פעם מואר ומתוח ומלא חיים. מה עושים? מנסים לשמר את המוצקות והיציבות שלו, אם באמצעות הזרקות בוטוקס תת עוריות שממלאות את הנפח, אם באמצעות תכשירים וטיפולים קוסמטיים שמשמרים את האלסטיות והרכות של העור ומונעים את ההתייבשות והנפילה, ויש עוד כמה פתרונות דומים. זה לא מה שאנחנו מציעים לכם. שמעתם פעם על כך שיש דרך למלא את הקמטים באמצעות שינה טובה?

הבעיות הקיימות בטיפולי אנטי אייג'ינג

מילוי קמטים באמצעות חומרים שונים כדוגמת בוטוקס הוא פתרון סרק, אמנם יעיל במידת מה, אבל ראשית יש לדעת שמדובר בטיפול שיש לחזור עליו בתדירות כזו או אחרת, ולמלאות שוב ושוב את הנקודות הישנות או החדשות שנוצרות, ושנית- הזרקת חומרים לתוך הגוף היא תמיד שנויה במחלוקת. לעומת זאת, ישנם לא מעט טיפולים אפשריים המבוססים על חומרים שמונעים את נזקי הגיל, ממצקים את העור, מחדשים את התאים ופועלים לעצור את ההזדקנות וההתקמטות, אבל בפועל הם משיגים הצלחה חלקית בלבד.

מה אנחנו מציעים לכם

הרעיון המהפכני של אוניקס עובד על בסיס מינרלים ייחודיים שיש להם השפעה חד משמעית על מצבו של העור,

יוני הכסף המוטמעים בבד הציפית, הוכחו  במחקרים כתורמים להתחדשות תאי העור ויחד עם זאת יוני הכסף המוטמעים בציפית הם אנטי בקטריאליים משמידים זיהומים ובכך בד הציפית מקנה מצע הגייני, נקי ואופטימלי לעור הפנים.

ציפית אוניקס מסייעת לפנים ולגוף באפיקים רחבים ומשמעותיים- היא שומרת על עור רענן בטיפול לילי קבוע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here