קרדיט - Canva

טיפולי יופי לא מיועדים רק כדי לפתור בעיות אקוטיות אלא גם כדי לחדש, לרענן, לשמור על הקיים ולשפר כדי להתמודד עם פגעי הזיהומים הסביבתיים, נזקי הזמן ומזג האוויר. אנחנו חיים בסביבה שבה מאוד קשה לשמור על עור צח וחלק ולכן יש צורך בשימור שגת יופי וטיפוח שיכולה להתמודד עם הבעיות האלה וגם לעודד את ההתחדשות כל הזמן. שמירה על שגרה קבועה של טיפוח מחייבת גם לקבל מדי פעם טיפול פנים קלאסי, משום ששם מטפלים ביסודות היופי הכי עמוקים ומביאים את הפנים למצב האופטימלי שלהם. הכי טוב לשמור על שגרה כזאת עם קוסמטיקאית קבועה שאתם סומכים עליה והיא כבר מכירה אתכם, אבחנה אתכם ויודעת היטב מה מתאים לכם לפנים ולגוף. בטיפולים כאלה אפשר גם להקדים את נזקי הזמן ובכך להתחיל אנטי אייג'ינג שמשפר את מצב הפנים ומחזיר שנים לאחור, פשוטו כמשמעו, כאשר עושים את זה נכון. חן מלכה אסתטיקה מציעה לכם טיפולי יופי מקצועיים בקליניקה הנעימה והמצליחה שלה, לתוצאות המיטביות ביותר שמגיעות לכן.

הסרת שיער בשיטה מתקדמת יותר

כשאתן מחפשות שיטה להסרת שיער שעובדת באמת ויכולה להסיר שיער גם במקומות הכי אינטימיים ורגישים מבלי לגרום לכאב, הכירו את שיטת הסרת שיער לצמיתות SHR. זוהי שיטה מתקדמת המבוססת על קרן אור ששולחת פולסים קבועים ומהירים כדי לייבש את מקור ההזנה של השערה ובסופו של דבר משמידה אותו. כך שהשיטה מתאימה גם למקומות שבהם לא יכלו לעשות טיפולי לייזר וגם אצל מי שלא יכלו לעשות זאת עד היום בגלל שיער בהיר מדי או עור כהה מדי. השיטה אינה כואבת כמו לייזר ולכן נוחה ונעימה מאוד ולא גורמת למגבלות קשות כמו לייזר רגיל. בשיטה הזאת תקבלו תוצאות מעולות גם במקומות שבם חשבתן שלא תוכלו לעבור טיפול כזה וזה מפתיע לטובה כל אחד.

לעבור את כל הטיפולים החשובים במקום אחד

קליניקה לטיפולי יופי ואסתטיקה היא הבית שלכן בכל מה שקשור לטיפולי יופי שאתן באות לקבל ולצאת בטוחות ונאות יותר. במקום כזה נעים לבוא ולפגוש את הקוסמטיקאית הקבועה שלכן שכבר יודעת מה אתן אוהבות ומה אתן צריכות בכל פעם. היא כבר אבחנה אתכן ומלווה אתכם לאורך השנים כדי לעזור לכן להתמודד עם הגיל ובעיות אחרות ומתאימה לכן את הטיפולים הטובים ביותר. הקוסמטיקאית חן מלכה מטפלת בקהל הלקוחות הגדול והמרוצה שלה בכל מה שנדרש כדי לגרום להן להרגיש ולהיראות טוב יותר בכל פעם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here