הקטנת חזה לגבר

אנשים מחפשים יופי. דבר חשוב לכל איש ואישה הוא יופיים וכמובן יופי האנשים הקרובים אליהם. לעיתים הדבר הנוח ביותר לעשות כדי לשנות ולשפר את יופי המראה החיצוני הוא אחד מאותם ניתוחים פלסטיים הקיימים היום. ב medi אפשר למצוא מידע על כל אותם ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי אחרים. ב beauty-d כל המידע ארוז באריזה אחת. מחפש מידע על ניתוח פלסטי? ב beauty-d תמצא אותו ותוכל ללמוד על המנתח הטוב ביותר לך, בנוסף תקבל מידע על מחיר הטיפול וכל השלבים מן ההתחלה לסוף.

הקטנת חזה לגבר – סיבות ותוצאות

בגיל ההתבגרות מופרש לזמן קצר, סוג מסוים של הורמון, שגורם לצמיחת השדיים. במספר לא מבוטל של גברים (בין 40% ל 60%) מופרש ההורמון לזמן ממושך יותר, והדבר מביא להצטברות של שומן ויצירת רקמת שד. ניתוח הקטנת חזה לגבר נותן מענה לבעיה זו, שעלולה לפגוע בדימוי העצמי של המתבגר ולגרום לביישנות ומופנמות וקשיים חברתיים וזוגיים. מטרת ניתוח הקטנת חזה לגבר היא יצירת חזה שטוח. ניתוח הקטנת חזה לגבר נחשב לפשוט, אך לתוצאותיו תהיינה השלכות חיוביות על הדימוי העצמי של המנותח.

הניתוח ושלב ההחלמה.

ניתוח הקטנת חזה לגבר נעשה ע"י שאיבת שומן מתוך השד בעזרת צינורית, שמוחדרת דרך חתך קטן מאוד. הניתוח יתבצע בהרדמה מקומית, אך יהיו מקרים בהם תידרש גם הרדמה כללית. ניתוח הקטנת חזה לגבר ימשך כשעה ולאחריו יאושפז הגבר עד לשחרורו ל- 12 שעות. מומלץ לאחר ניתוח הקטנת חזה לגבר לחזור לעבודה רק לאחר שבוע ולהימנע באותו זמן משתיית אלכוהול ומעישון. 24 שעות לאחר ניתוח הקטנת חזה לגבר כבר מותר להתקלח. אך להימנע כחודש לאחר הקטנת חזה לגבר מנשיאת משאות כבדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here