הייחודיות של חומצה היאלורונית סרום
קרדיט: Pixabay

חומצה היאלורונית סרום, מטרתה לשפר את עור הפנים ולגרום למראה בריא יותר חלק יותר ויפה יותר. כמו כן החומצה משמשת כתחליף החומצה אילורונית בגופנו שהולכת ופוחתת עם הגיל ועם חילוף החומרים. הסרום משלב שמן אנרגטי טהור לחימום רקמת העור ולהפעלת הקולגן והאלסטין יחד עם 100% רכיבים פעילים טבעיים. השילוב של השניים מייצר לנו תוצר פשוט מופלא שנותן לעור שלנו מראה מדהים וזוהר ועוזר להתחדשות מהירה של העור ושל מראה הפנים ועם תוצאות אקספוננציליות מרהיבות. במיפרלי קוסמטיקה מן הטבע תוכלו לעיין במגוון רחב של מוצרים פשוט מושלמים לכל צורך שרק תרצו.

היתרונות של קוסמטיקה טבעית

מוצרי קוסמטיקה טבעית הם בעלי יתרונות רבים, כמו צמצום הכימיקלים שעלולים להשפיע לרעה על העור שלנו ולגרום לתופעות לוואי שלא קיימות במוצרי הטבעיים. כמו כן מוצרי קוסמטיקה טבעיים אינם מזיקים לבעלי חיים ושומרים על סביבת כדור הארץ, וכך גם לא נעשה שום ניסוי בבעלי חיים. בשימוש במוצרים אלו, הצרכן יודע מה הוא רוכש ויכול לברר בקלות רבה ממה מורכב המוצר שאותו הוא קונה, חשוב שנוודא גם עם מוצרי הקוסמטיקה הטבעית את איכות המוצרים ואת אמינותם. מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו לטרנד של ממש בשנים האחרונות, ולכן הביקוש להם רב.

פתרון לנשירת שיער

נשירת שיער היא אחד מהדברים השכיחים בישראל, הרבה מאוד מהנשים ובעיקר הגברים חווים נשירה, וישנן סיבות רבות לנשירת שיער. במיפרלי תוכלו למצוא מגוון מוצרים ייחודים לחברה, שישפרו את מראה השיער יחזקו את השערות שלכם באופן משמעותי ויאריכו ואף יבריקו את מראה השיער שלכם, המוצרים של מיפרלי הוכיחו את עצמם פעמים רבות ולשלל שימושים, בעבודתם הנאמנה ובשמירה על שיער מושלם כמו שתמיד חלמתם עליו עם מראה חיוני וזוהר. מירב בעלת העסק, כמו רבים אחרים רצתה שיער מושלם ורקחה סוגים שונים של חומרים טבעיים ולבסוף הגיעה לתוצר שהיא כל כך חשקה בו שנתן לה מראה פשוט מושלם לשיער שלה ולעור שלה, כמו כן מירב למדה בלימודים פרטיים אצל הרבליסט בעל שם עולמי, שלימד אותה את יסודות וסודות הצמחים השונים ובתוך כך עזר למירב להגיע לאיפה שהיא היום, במעמד שהיא רוקחת עבור אחרים את המוצרים הטובים ביותר לשיער. בכל שאלה בנושא, פנו אליה לייעוץ.

טלפון: 050-5407404

כתובת: קרן היסוד 71 קריית ביאליק 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here