צילום יעל האן

החורף כבר כאן, לבשנו מעילים ופתחנו מטריות. עם הגשמים והקור העז, מביא אתו החורף את הצינון, הגודש באף והעור שמתייבש בקלות בפנים ובגוף. כאשר מרבים לנגב את אזור האף בנייר טישו, הנייר מגרה את העור ופוצע אותו כל פעם קצת יותר. החזרה על הפעולה שוב ושוב לאורך היום גורמת לפציעה עמוקה יותר המספיקה לגרות את העור, ולעיתים אף לדמם מעט.

בדיוק לשם כך ובמיוחד עבור ילדים ותינוקות, פיתחו מעבדות המחקר של ד"ר פישר את סדרת קרמאף מגבונאף – להקלה בצינון לתינוקות וילדים.

צילום יעל האן

מגבונאף – מגבונים מיוחדים לתינוקות וילדים, העשירים בלחות אופטימאלית, בריח מנטה עדין המקלים על ניקוי אף נוזל. מגבונאף מכיל שילוב ייחודי של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, פפרמינט ואקליפטוס להקלה על אף נוזל ולרענון הנשימה ופרו-ויטמין B5 להענקת לחות ושמירה על מראה עור בריא. היפואלרגני, מומלץ לשימוש יומיומי ואינו מכיל אלכוהול, צבע, פראבנים, SLS ו- SLES.

מחיר: 30 יח' – 8.90 ₪ מארז שלישייה – 24.90 ₪.

קרמאף – קרם ייחודי להקלה ולמניעת יובש וגירויים באזור האף ומהווה תכשיר משלים למגבונאף. לקרמאף מרקם עשיר המכיל פפרמינט ואקליפטוס לרענון הנשימה וכן תמצית הממליס לטיפול יעיל באדמומיות. קרמאף מסייע בריכוך וטיפול בעור סדוק מנזקי החורף, מעניק לחות ל-24 שעות. היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד.

מחיר: 25.90, תכולה: 30 גרם.

להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת, ברשתות המובחרות ובאתר האונליין של ד"ר פישר www.dr-fischer.co.il

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here